AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Del Skrevet 7. november 2023 Vi skal snart ha dåp, og skal i den forbindelse bestille catering. Enten tapas, koldtbord eller snitter. Noen som har tips til bra catering i Bergen? Anonymkode: e90e1...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Del Skrevet 8. november 2023 Safari og Solheim er de to jeg har brukt, god erfaring med begge👍 Anonymkode: 2dad9...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Del Skrevet 12. november 2023 Takk for svar ts Anonymkode: e90e1...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Del Skrevet 12. november 2023 Solheim kjøtt er de jeg har best erfaring med, men LeChef og Safari levere også bra mat. Det eneste er at sist vi bestilte tapas fra Safari så var det veldig akkurat på maten. Vi var kun kvinner, men hadde det vært menn som skulle spise så hadde det vært for lite mat. Type si vi var 20 stk, så var det 20 osteskiver og 20 spekeskiner på fatet. Hos oss var det to som ikke kom, og likevel var det eneste til overs litt salat, focaccia, aioli og noe kjøttgreier ingen likte. Så skulle jeg bestilt tapas derfra igjen hadde jeg bestilt til mange flere enn det vi faktisk var. Anonymkode: 559c5...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #5 Del Skrevet 12. november 2023 Osøyro kolonial, Os catering Anonymkode: 2d4d1...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Solheim kjøtt er de jeg har best erfaring med, men LeChef og Safari levere også bra mat. Det eneste er at sist vi bestilte tapas fra Safari så var det veldig akkurat på maten. Vi var kun kvinner, men hadde det vært menn som skulle spise så hadde det vært for lite mat. Type si vi var 20 stk, så var det 20 osteskiver og 20 spekeskiner på fatet. Hos oss var det to som ikke kom, og likevel var det eneste til overs litt salat, focaccia, aioli og noe kjøttgreier ingen likte. Så skulle jeg bestilt tapas derfra igjen hadde jeg bestilt til mange flere enn det vi faktisk var. Anonymkode: 559c5...265 Hvilken meny bestilte dere? Generelt er det slik at de billigste menyene inneholder lite mat, sånn er det bare. Har brukt Safari både til jobb og privat og har aldri opplevd at det var for lite mat. Anonymkode: 714bd...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvilken meny bestilte dere? Generelt er det slik at de billigste menyene inneholder lite mat, sånn er det bare. Har brukt Safari både til jobb og privat og har aldri opplevd at det var for lite mat. Anonymkode: 714bd...c73 Nuevo Grande, bestselgeren til Safari, som absolutt ikke er den billigste. Anonymkode: 559c5...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #8 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 18.49): Nuevo Grande, bestselgeren til Safari, som absolutt ikke er den billigste. Anonymkode: 559c5...265 Da må det enten ha skjedd en feil med beregningen fra leverandøren, dere har bestilt til feil antall eller dere er ekstremt stor-spiste. Har bestilt derfra mange ganger både privat og på jobb, og har opplevd at porsjonene er rikelig og vel så det, også den menyen du nevner. Vi hadde den i konfirmasjon i år, og det var mengdevis med mat igjen. Vi bestilte halve porsjoner til barna under 12 år, og det var flere «voksne menn» til bords, som ofte spiser _rikelig_ og det var som sagt ikke for lite mat. Anonymkode: 714bd...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå