Rulle Skrevet 6. november 2002 #1 Skrevet 6. november 2002 Her sitter jeg, apatisk, og glaner ut i luften, time etter time. Egentlig burde jeg regne på differensiallikninger og komplekse tall, men neiiiiida.. hvorfor gjøre det når man kan... glane ut i luften?? (det er vel der dagdraumane kjem inn...) Er det noen som har et tips eller to om hvordan man holder seg konsentrert? Og motivert? Jeg er vel ikke alene om å holde på med utdannelse.. Er det noen som har noen gode leserutiner dere kunne tenke dere å dele med meg?? Ellers vil jeg få ønske dere en god dag videre! Klemz fra meg.
Bettie Skrevet 6. november 2002 #2 Skrevet 6. november 2002 Pleier alltid å lage meg noen "gulrøtter2 når stoff jeg skal lese er kjedelig eller tungt. "Når jeg har lest dette, så skal jeg....." Klarer å lure meg selv på den måten mange ganger
Litago Skrevet 6. november 2002 #3 Skrevet 6. november 2002 Jeg lovte meg selv å få lov til å surfe litt på KG etter 2 timers lesing. *sjekker klokka* Auuuu! Det har bare gått 1 time ! Kanskje løsningen er å kaste PC'en ut av vinduet????
Rulle Skrevet 7. november 2002 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2002 Kanskje løsningen er å kaste PC'en ut av vinduet???? Hehe.. ja, jeg tror pc'en er roten til mye ondt.. Her står den som en fristende liten sak jeg ikke kan holde fingrene unna.. Men i dag har jeg bestemt meg for å løsrive meg fra den og dra et annet sted for å lese, et pc - fritt sted... kanskje det hjelper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå