Gå til innhold

Det er OK for damer å ha lavklassejobb, men ikke menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kvinnelig burger flipper eller kassadame er helt i orden å date, men slike "lavklasse" jobber er ikke OK for menn å ha. Da er de undateable. Hvorfor er det slik?

Hvorfor må vi diskriminere slik i dating?

Anonymkode: 99d6e...743

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi kvinner bestemmer alt.

Skrevet

Flaut uansett kjønn 

Anonymkode: 396d3...586

• Nyttig 4
Skrevet
DelvisPresley skrev (3 minutter siden):

Fordi kvinner bestemmer alt.

XD

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flaut uansett kjønn 

Du hadde ikke kunnet hatt din overklassefancyjobb om det ikke var for folk som klarer å ikke bli flau for å jobbe i lavklasseyrker.

og med nærmere tanke, så skal du vel ikke så langt blant dine nærmeste før du finner en som burde være flau?

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Hvis du synes yrke er viktigere enn utseende så får du gå etter det. Jeg tror faktisk en del kvinner setter pris på at du anerkjenner at de har stått på for å komme seg fram profesjonelt. Du vil sannsynligvis skille deg ut fra de utseendefokuserte mennene som er over alt.

Anonymkode: 777af...f7c

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

XD

Så lenge siden jeg har sett en slik 🥲

XD gode tider. 

Anonymkode: 91e16...c9b

• Nyttig 1
Skrevet

Vel det er ikke akkurat min erfaring og mening. Jeg har jobbet en god del på både Elkjøp og Expert (Power) Det er nok damer som synes det er fryktelig ille med en slik jobb,men først og fremst de som "var ute etter å ta meg" Se på meg som en slags taper etc. pga mitt arbeidssted var MENN. Jeg hadde 0 problemer med å date. Har fortsatt ikke noe toppjobb,og synes fortsatt ikke det er noe problem å skaffe eller ha kjæreste.

I det virkelige liv er nok livet mye enklere for "folk flest" Men på internett er alt skrudd opp til 190.. Da er alt svart på hvitt,man er taper om man er sån eller sån. Man er vinner om man er sån eller sån.. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Samboeren min er lagermedarbeider...

Anonymkode: d2365...e63

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjenner menn med normal jobb som dater, så tydeligvis ikke et så stort problem? 

Anonymkode: 91e16...c9b

• Liker 6
Skrevet

Jeg støtte på ei i kassa på McDonalds. Smilet hennes og måten hun betjente meg og andre på var vakkert. Jeg tenker ofte at jeg burde blitt kjent med henne, og jeg brydde meg fint lite om jobben hennes. Jeg forelsker meg i personen, ikke deres jobb og status. Jeg synes alle burde tenke slik

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg bryr meg om at en mann liker det han gjør og er fornøyd med livet sitt. Og har orden på økonomien sin og har ting på stell. At han er voksen og moden og ikke en manchild. 

Han trenger ikke å tjene masse penger så lenge jeg ser han er lidenskapelig i det han driver med❤️

Skrevet
Osenua skrev (15 minutter siden):

Jeg støtte på ei i kassa på McDonalds. Smilet hennes og måten hun betjente meg og andre på var vakkert. Jeg tenker ofte at jeg burde blitt kjent med henne, og jeg brydde meg fint lite om jobben hennes. Jeg forelsker meg i personen, ikke deres jobb og status. Jeg synes alle burde tenke slik

Så du bekrefter bare det ts vil frem til?

Skrevet

Det er nok andre grunner til at du ikke får deg en date. Jeg kjenner folk som jobber på sportsbutikk, matvarebutikk, på lager, lastebilsjåfør, bussjåfør, i kiosk, innen rengjøring, søppeltømmer og flere andre lavstatusjobber, som alle er i forhold. Men typisk incel å finne en sånn bagatell å skylde på.

Nei, det er ikke jobben din, høyden din eller at du er skallet som gjør at ingen vil ligge med deg.

Anonymkode: 2604e...512

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er nok andre grunner til at du ikke får deg en date. Jeg kjenner folk som jobber på sportsbutikk, matvarebutikk, på lager, lastebilsjåfør, bussjåfør, i kiosk, innen rengjøring, søppeltømmer og flere andre lavstatusjobber, som alle er i forhold. Men typisk incel å finne en sånn bagatell å skylde på.

Nei, det er ikke jobben din, høyden din eller at du er skallet som gjør at ingen vil ligge med deg.

Anonymkode: 2604e...512

Men kombinasjonen av alle tre?

Skrevet

Jeg har vært i 2 lengre forhold. Han ene jobbet på et call-senter, han andre jobbet i 1. rekke under direktøren i et stort selskap. Stillingen deres var ikke et tema i forhold til å bli kjent med og forelsket i noen av de.

Anonymkode: c6c5a...05e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Flaut uansett kjønn 

For ett flaut svar

Skrevet

Nesten alle menn er normale arbeidere.

Anonymkode: 70b00...b96

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Når jeg møtte mannen min så jobba han i dagligvarebutikk. Så han jobba hardt. Det jeg så opp til. No har han egen bedrift i noe helt annet. 

Anonymkode: 93d28...2cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

En kvinnelig burger flipper eller kassadame er helt i orden å date, men slike "lavklasse" jobber er ikke OK for menn å ha. Da er de undateable. Hvorfor er det slik?

Hvorfor må vi diskriminere slik i dating?

En påstand blir ikke sannere av å late som den er opplest og vedtatt...tror det her er bare tull for 90% av kvinner her i landet.

• Liker 2
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...