Gå til innhold

Norske skogskatt til 10000 på Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må folk gi seg snart!!! Å bruke dyr som butikk er ikke etisk dyrehold😡

Hva er det folk tenker med?? 

Anonymkode: 19cc3...610

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå må folk gi seg snart!!! Å bruke dyr som butikk er ikke etisk dyrehold😡

Hva er det folk tenker med?? 

Anonymkode: 19cc3...610

Helt enig! Så annonse for valper etter foreldre med HD c  for noen dager siden 🤦‍♂️

Anonymkode: 5999b...18f

• Liker 1
Skrevet

Om det er en renraset norsk skogkatt (altså med stamtavle og hele greia) så er virkelig ikke 10.000 den verste prisen jeg har sett.

Anonymkode: 90ba4...1b1

• Liker 17
  • Nyttig 12
Skrevet

Hadde aldri brukt 10 tusen på en katt😂

Anonymkode: 575fa...60b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg betalte 14 000 for en Sibirkatt. Den Russiske slektningen til Skogkatt.

Hvorfor er det ingen som sier noe på at folk betaler for hunder? Rase eller ikke, så er ikke en valp gratis.

Anonymkode: 1ab2c...e4e

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Rasekattar er dyre. Det er det dei kostar. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

En i vennekretsen betalte 70k for en katt. Husker ikke hvilken rase, men fin er den og jeg har heller ikke sett den rasen før. 

Anonymkode: 72824...4ca

Skrevet

Seriøse oppdrettere går ikke i pluss. Renrasede skogkatter med stamtavle til 10.000 er ikke dyrt. Det koster også med veterinær, mat, oppfølging osv.

Anonymkode: 81e92...296

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg betalte 14 000 for en Sibirkatt. Den Russiske slektningen til Skogkatt.

Hvorfor er det ingen som sier noe på at folk betaler for hunder? Rase eller ikke, så er ikke en valp gratis.

Anonymkode: 1ab2c...e4e

Er ikke storfan av hunder, men forstår hundmennesker bedre enn kattemennesker. Kattemennesker er nok hakket mer sheldon cooper😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En i vennekretsen betalte 70k for en katt. Husker ikke hvilken rase, men fin er den og jeg har heller ikke sett den rasen før. 

Det finnes over 100 000 hjemløse katter i Norge, og Mattilsynet skyter kolonikatter over en lav sko, men likevel velger noen å bruke 70 000!!!!!! kroner på en katt??

Anonymkode: 89267...e05

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke storfan av hunder, men forstår hundmennesker bedre enn kattemennesker. Kattemennesker er nok hakket mer sheldon cooper😅

For en snål generalisering.

Synes forøvrig ikke at 10 000 kroner er mye for en skogskatt. Du er vel kanskje av de som kaller "vanlig" norsk huskatt for skogskatt? Har hørt det mye oppigjennom at folk kaller katten sin, som definitivt ikke er rasekatt, for skogskatt, og det er helt feil.

Anonymkode: 702b8...d4e

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Det heter SKOGKATT!! Ikke skogSkatt!!!

Anonymkode: b94f1...285

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For en snål generalisering.

Synes forøvrig ikke at 10 000 kroner er mye for en skogskatt. Du er vel kanskje av de som kaller "vanlig" norsk huskatt for skogskatt? Har hørt det mye oppigjennom at folk kaller katten sin, som definitivt ikke er rasekatt, for skogskatt, og det er helt feil.

Kanskje for deg ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje for deg ja

Tipper de fleste som foretrekker katter er enige.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det finnes over 100 000 hjemløse katter i Norge, og Mattilsynet skyter kolonikatter over en lav sko, men likevel velger noen å bruke 70 000!!!!!! kroner på en katt??

Det er ikke jeg som har sløst 70k. Jeg liker ikke engang katter😅

Sier bare at noen katter koster visst mer enn andre. Forøvrig er det ikke vennen min sitt ansvar at det finnes over 100 000 hjemløse katter i Norge. Det er vel katteeierne som avler flere katter enn de klarer å håndtere. Vennen min er svært glad i katten sin og den blir meget godt ivaretatt. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Annonse
Skrevet

Jeg betalte rett over ti for en rasekatt. Den var da helsesjekka, vaksinert noen ganger, chippet og kastrert. Om en trekker fra kostnadene på dette og sammenlikner resterende med alle disse påståtte rasekattene som selges på finn, som aldri har vært innom en vetrinær, ja så er det jo rimelig. 

Anonymkode: 8eafd...878

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er ikke jeg som har sløst 70k. Jeg liker ikke engang katter😅

Sier bare at noen katter koster visst mer enn andre. Forøvrig er det ikke vennen min sitt ansvar at det finnes over 100 000 hjemløse katter i Norge. Det er vel katteeierne som avler flere katter enn de klarer å håndtere. Vennen min er svært glad i katten sin og den blir meget godt ivaretatt. 

Det burde ikke vært lov å bruke så sinnsyke penger på en katt når Norge har et enormt problem med løskatter. Vil faktisk tørre å påstå at vennen din bidrar til å øke problemet. Så fint han tar godt vare på den, men hjemmet burde gått til en som virkelig trengte det.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det burde ikke vært lov å bruke så sinnsyke penger på en katt når Norge har et enormt problem med løskatter. Vil faktisk tørre å påstå at vennen din bidrar til å øke problemet. Så fint han tar godt vare på den, men hjemmet burde gått til en som virkelig trengte det.

En person er ikke ansvarlig for titusenvis av hjemløse katter. Hn ville ha akkurat den katten og det syns jeg hn må få lov til. 

Ta det heller med de som ikke kastrerer kattene sine eller de som skaffer seg en kattunge men som de dumper i skogen rett før fellesferien. 

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De eneste som er skyld i dette er de jævla imbesilene som ikke kastrerer og steriliserer kattene sine og lar de formere seg fritt ute. De fortjener en skikkelig smekk.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det var jammen et relevant innlegg

Anonymkode: 113f0...5c3

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...