Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et lite stykke unna jul, men jeg er sikker på at tiden kommer til å gå skikkelig fort fremover! Så når pynter dere til jul? Når tar dere opp juletreet? Når kommer julelysa opp? 😀 

Naboen har tatt opp varme julelys, og selv om jeg syntes det er tidlig så er det så koselig med lys i denne mørke tiden.

Håper dette kan være et emne hvor man kan dele sine ulike vaner knyttet til høytiden jul, uten at det må kritiseres! 

Anonymkode: 001b6...fb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillejulaften pynter jeg til jul, og kaster jula ut 1. nyttårsdag.

• Liker 2
Skrevet

Belysning ute og adventstjerner kommer opp til første i advent 😊 Julepynt i starten av desember. Juletre en uke før jul. Eventuelt noen dager. Har litt diskusjon her, jeg vokste opp med ei uke før jul mens mannen er vant med lille julaften. Jeg vil heller ha treet litt før jul, og kaste det ut kjapt etter nyttårsaften. Og å kunne kose meg med det før jul, og ikke stresspynte lille julaften 😅

Dessuten finnes det ikke noe mer irriterende enn å stå lille julaften og se at lysene ikke funker eller at det var for lite glitter 😄

• Liker 5
Skrevet

Her er pynt og juletre oppe alt 🥰

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Begynte i går🎄

Juletreet kommer opp i løpet av uken.

Anonymkode: d96f9...4a4

• Liker 2
Skrevet
Rosa Dartle skrev (10 minutter siden):

Dessuten finnes det ikke noe mer irriterende enn å stå lille julaften og se at lysene ikke funker eller at det var for lite glitter 😄

Den tanken har aldri slått meg, men så sant så sant 😆Har ikke så god tid til å finne ut slikt dagen før dagen. 

Anonymkode: 001b6...fb0

Skrevet

Pynter før desember. Når jeg orker. Kanskje rundt 20nov inkludert juletreet. Lys ledning utenfor samme tid. Alt fjernes 1nyttårsdag.

Anonymkode: 8d84c...a3f

Skrevet

Pynter vanligvis siste veka i november eller 1.des. Tar ned pynt ca 3.jan. Kjapt etter nyttår. 

Anonymkode: f21c9...bb3

Skrevet

Helt ærlig? Kommer aldri til å skje da det er første jul på mange år uten frue

• Hjerte 4
Skrevet

Pynter rundt den 20. desember. Henter EKTE juletre i skogen helga før jul og pynter det når det har temperert seg. 

Anonymkode: d7b39...871

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pynter rundt den 20. desember. Henter EKTE juletre i skogen helga før jul og pynter det når det har temperert seg. 

Lys ute har vært oppe siden oktober da jeg bor i gokk uten gatelys og det er så mørkt. 

Skrevet

Til 1 advent er koslig 😊 Men hjemme hos mamma hvor jeg feirer pyntes det ikke skikkelig med alle nussene og det som hører med før rundt den 22 des. De har også ekte juletre, jeg har falskt så trenger ikke tenke på hvor lenge det skal tåle å stå. Gleder meg til å pynte juletre 💚🎄️ 

Anonymkode: 5685e...6b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Begynte i går🎄

Juletreet kommer opp i løpet av uken.

Anonymkode: d96f9...4a4

Det var tidlig

Anonymkode: 019ac...4e5

• Liker 3
Skrevet
Donald Duck skrev (1 minutt siden):

Helt ærlig? Kommer aldri til å skje da det er første jul på mange år uten frue

Åh 😔 Håper du kommer en snikende julestemning hos deg allikevel, selv om du ikke skal feire med Dolly i år. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Til 1 advent er koslig 😊 Men hjemme hos mamma hvor jeg feirer pyntes det ikke skikkelig med alle nussene og det som hører med før rundt den 22 des. De har også ekte juletre, jeg har falskt så trenger ikke tenke på hvor lenge det skal tåle å stå. Gleder meg til å pynte juletre 💚🎄️ 

Kjipt at treet ditt er falskt, du kan ikke stole på det med andre ord? Hører rart ut. Ellers heter det kunstig tre, IKKE falskt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg pynter til advent den første adventshelga og til jul lille julaften. 

Skrevet

Utelys, rundt 20 november. Litt før første søndag i advent. 

Juketre 1. desember. Ut i løpet av første uka i januar. 

På hytta er det ekte tre. Så der kommer det opp 22. eller 23. 

Skrevet

Ble lite pyntet når mor gikk bort i 2011 58 År gammel og helt slutt når fatter,n endte på sykehjem i 2017 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Åh 😔 Håper du kommer en snikende julestemning hos deg allikevel, selv om du ikke skal feire med Dolly i år. 

Næh, jula er ikke så stas som den én gang var! Har aldri likt juletiden, syns det er et sabla mas og styr med alt å alle

• Hjerte 2
Skrevet

Henger opp utebelysning til helga, ser vi er «sent ute» i blokkområdet da maange gilender har fått lys allerede. Synes det er trivelig!

Pynter inne 28. november i år, fordi vi reiser bort og kommer hjem den 4. Da er det veldig innafor å komme hjem til et juleklart hus. Vi har ikke mye pynt, skal sies. Og en del av det blir værende til ca mars, da det er mest vinterlig. Lite rødt og nisser her. Juletre osv. ryker 2. januar før arbeidshverdagen er i gang. 

Anonymkode: 1bc95...cbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...