AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Jeg anmeldte eksen for vold og forsøk på voldtekt, han var veldig voldelig. Han prøvde også å voldta meg, og jeg måtte gjøre motstand. Har merker på kropp og andre kroppsdeler. Jeg bestemte meg for å anmelde ham for omtrent halvt år siden, mobilen min ble beslaglagt i Juni, de sjekket bevis, siden han truet meg veldig mye på tlf også når vi ikke var sammen. Nå har det gått halvt år og det går sakte med etterforskning, de har heller ikke henlagt. Advokaten min sa for omtrent 2 mnd siden at de forbereder vitneavhør, vennina mi var inne til avhør. Hun sa også at hun skulle fortelle meg når han har vært inne til avhør, det har enda ikke skjedd. Så sa hun det er også lav bemanning i Politiet, alt jeg vet er at etterforskere kun jobber på dagtid. Hvor lang tid tok det fra dere anmeldte til gjerningsmannen ble kalt inn til avhør? Anonymkode: 626b1...99d 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg anmeldte eksen for vold og forsøk på voldtekt, han var veldig voldelig. Han prøvde også å voldta meg, og jeg måtte gjøre motstand. Har merker på kropp og andre kroppsdeler. Jeg bestemte meg for å anmelde ham for omtrent halvt år siden, mobilen min ble beslaglagt i Juni, de sjekket bevis, siden han truet meg veldig mye på tlf også når vi ikke var sammen. Nå har det gått halvt år og det går sakte med etterforskning, de har heller ikke henlagt. Advokaten min sa for omtrent 2 mnd siden at de forbereder vitneavhør, vennina mi var inne til avhør. Hun sa også at hun skulle fortelle meg når han har vært inne til avhør, det har enda ikke skjedd. Så sa hun det er også lav bemanning i Politiet, alt jeg vet er at etterforskere kun jobber på dagtid. Hvor lang tid tok det fra dere anmeldte til gjerningsmannen ble kalt inn til avhør? Anonymkode: 626b1...99d Over en mnd. Rettsak over 2 år etter. Anonymkode: 78110...716
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Jeg har ikke erfaring selv, ts, men bare håper at du har anmeldt ham også for de truslene han har kommet med etter at politiet begynte å jobbe med saken - hvis ikke, snakk med advokaten din og få hjelp til å anmelde også det. Du bør kanskje søke om besøks-/kontaktforbud også. ❤️ Anonymkode: 432fd...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå