. Anonym. Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Jeg vant til og med i lagmannsretten mot min overgriper! Han fikk 2 måneder mer i fengsel enn i tingretten! Nå venter vi bare på om han anker til Høyesterett. Det er veldig lite sjanse for at han slipper gjennom der, for han fikk sin menneskerett å få utprøvd saken sin en gang til, det fikk han i lagmannsretten. Han har 9 dager igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Gratulerer❤️ Anonymkode: 9ec72...4d3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Uten å vite mer om saken, så vil jeg gratulerer både deg og rettsvesenet. En anke til høyesterett vil bli forkastet rimelig raskt med mindre personen har fått en dom hvor det ikke er satt presidens, eller straffenivået er unormalt (enkelt sagt). Så hvis det dreier seg om en sak hvor en person for eks. mishandler sin samboer, så er dette prøvd mer enn nok ganger i rettsvesenet til at Høyesterett burde forkaste saken så fort de kan. Høyesterett er ikke en rettsinstans på lik linje med lagmann- og tingretten, og prøver ikke/tar ikke stilling til skyld. Det gir en bismak å gratulere deg, for samtidig vil en slik sak innebære at du har vært igjennom ting du absolutt ikke skulle opplevd, noe jeg beklager på vegne av alle mennesker, og særlig menn 😕 Anonymkode: 694f2...108
. Anonym. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Uten å vite mer om saken, så vil jeg gratulerer både deg og rettsvesenet. En anke til høyesterett vil bli forkastet rimelig raskt med mindre personen har fått en dom hvor det ikke er satt presidens, eller straffenivået er unormalt (enkelt sagt). Så hvis det dreier seg om en sak hvor en person for eks. mishandler sin samboer, så er dette prøvd mer enn nok ganger i rettsvesenet til at Høyesterett burde forkaste saken så fort de kan. Høyesterett er ikke en rettsinstans på lik linje med lagmann- og tingretten, og prøver ikke/tar ikke stilling til skyld. Det gir en bismak å gratulere deg, for samtidig vil en slik sak innebære at du har vært igjennom ting du absolutt ikke skulle opplevd, noe jeg beklager på vegne av alle mennesker, og særlig menn 😕 Anonymkode: 694f2...108 Det gjelder et overgrep som skjedde mot meg i barndommen min. Saken inneholder også mye dokumentasjon når det gjelder meg, både fra barnevernet, bup, psykiatrisk poliklinikk, lege m.m Han har flere dommer mot seg fra før, til og med blitt anmeldt av noen andre nylig. Det var enstemmig dom i begge rettssakene. Straffenivået er ikke unormalt. Han fikk til og med strafferabatt. Bismak ja men samtidig så er jeg lettet for at jeg vant i lagmannsretten også. Endret 7. november 2023 av . Anonym. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå