AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Fikk tilbake mens etter p-pilleslutt. Hadde det jeg tror var første mens etter dette, men det var svært lite blod som kom ut i tre dager. Nå er jeg akkurat ferdig med blødningen og jeg har syke murringer og masse utflod. Pleier alltid ha noen dager med tørke etter mensen. Noen som har opplevd lignende? Kan jeg være gravid? Anonymkode: cb623...352
Sofakona Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Er nok bare kroppen som er litt i ulage..men om du har hat eggløsning og sex er det jo ta test. Når sluttet du?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Opplevde det samme da jeg tok ut p-staven. Tok 6 pp å bli gravid og fikk aldri en normal mensen mellom der; kun små blødninger (spotting). Begynte å mistenke at livmorslimhinnen var tynn og trengte tid på å bygge seg opp igjen. Siste prøveperiode brukte jeg både don quai og vitex angus castus dråper. Om det gjorde susen eller ikke vet jeg ikke, men verdt et forsøk uansett kom jeg frem til. Graviditet kan selvfølgelig også være en mulighet. Er bare å ta en test for å evt. utelukke/bekrefte ☺ Anonymkode: 0503f...7b2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Sofakona skrev (55 minutter siden): Er nok bare kroppen som er litt i ulage..men om du har hat eggløsning og sex er det jo ta test. Når sluttet du? For ca 6 uker siden:) Anonymkode: cb623...352
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Sånn var det for meg da jeg ble gravid. Ta en test? Anonymkode: 4692b...c56
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sånn var det for meg da jeg ble gravid. Ta en test? Anonymkode: 4692b...c56 Blødde du også mindre enn en normal mens? Ja, skal gjøre det:) Anonymkode: cb623...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå