AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Jeg leser mange salgsoppgaver og hos noen meglerhus er det veldig vanskelig å finne takstrapport og egenerklæringsskjema. Ofte må jeg sende melding til megler og spørre hvor takstrapporten ligger hen, for jeg finner den ikke i salgsoppgaven. Hos andre meglerhus ser man med en gang hvor takstrapport og egenerklæringsskjema ligger, fordi det står med store bokstaver eller det ligger inn under vedlegg. Jeg tror at de meglerhusene der takstrapporten er litt vanskelig å finne skjuler den med hensikt, slik at flere skal melde seg på visning og de får igang en budrunde. Anonymkode: ddf28...a30
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg leser mange salgsoppgaver og hos noen meglerhus er det veldig vanskelig å finne takstrapport og egenerklæringsskjema. Ofte må jeg sende melding til megler og spørre hvor takstrapporten ligger hen, for jeg finner den ikke i salgsoppgaven. Hos andre meglerhus ser man med en gang hvor takstrapport og egenerklæringsskjema ligger, fordi det står med store bokstaver eller det ligger inn under vedlegg. Jeg tror at de meglerhusene der takstrapporten er litt vanskelig å finne skjuler den med hensikt, slik at flere skal melde seg på visning og de får igang en budrunde. Anonymkode: ddf28...a30 Fordi bare en liten prosentandel leser takstrapporten før de bruker flere mill på en bolig. Anonymkode: bd99e...23b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi bare en liten prosentandel leser takstrapporten før de bruker flere mill på en bolig. Anonymkode: bd99e...23b Det er jo helt idiotisk for da kan man jo kjøpe katta i sekken, men megleren ler vel hele veien til banken Ts Anonymkode: ddf28...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå