AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg skal ta en tattovering neste onsdag.Har sendt en liten skisse og ting som jeg vil ha med. Tattoveringen blir ca.20 x 15 cm stor. Er det vanlig å få se det ferdige designet før du kommer dit eller er det vanlig å få se det den dagen du blir tatovert? Har sendt mail men har ikke fått noe svar.Og vil ikke mase. Anonymkode: f5ad2...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Del Skrevet 7. november 2023 Vet at noen tattovører liker ikke å sende over bilder av tegningene/designene sine fordi de vil ikke at kunden skal avlyse time og dra til noen andre for at de skal tattovere designet billigere. Men er også mulig tattovøren din bare er meget opptatt så de ikke har fått tegnet ferdig eller fått sett på e-mailene sine. Jeg er vant til å få se de når jeg kommer dit for å se om den må gjøres noen endringer eller noe før de begynner å lage stencil og plassere den. Anonymkode: ecc15...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Del Skrevet 7. november 2023 Det vanligste er at man får se designet DER OG DA. Du har da full rett til å endre på det der og da. Er du kjempe usikker, så ringer du, og sier at "hei, jeg er usikker på praksisen deres, og dette er min første tatovering, så har noen spørsmål" SÅNN. Anonymkode: db661...dde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Del Skrevet 7. november 2023 Takk for svar. Er vell mest redd for at det er noen små ting jeg ikke liker ved designet og at det da er for sent å forandre det. Men får vente å se om jeg får svar fra han. Anonymkode: f5ad2...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Takk for svar. Er vell mest redd for at det er noen små ting jeg ikke liker ved designet og at det da er for sent å forandre det. Men får vente å se om jeg får svar fra han. Anonymkode: f5ad2...511 De endrer raskt om du ikke er fornøyd. Da er det også lurt at du er tilstedet. Vanskelig å få dine synspunkter underveis i prosessen på mail. Anonymkode: 6141f...d0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 7. november 2023 #6 Del Skrevet 7. november 2023 Litt ulik praksis kanskje, men min tatovør sender forslag på design på messenger til meg. Men jeg har sjeldent et klart bilde av hvordan det skal se ut, så slenger bare ut noen tanker og ideer til henne, og så tegner og endrer hun etter hvert. Bestiller time når hun er ferdig å tegne, som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå