Gå til innhold

Er dette innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen til samboer som han har barn med prøver å holde meg og mitt barn som jeg har fra tidligere borte fra skolearrangementer og aktiviteter som hennes barn er på. De går på samme skole og barnet mitt må også møte opp på de arrangementene. Hun sier at hun ikke får delta på aktitiveteter som ungen hennes er på. Et eksempel er nylig et arrangement som var for hele skolen, men som trinn til hennes stod for å arrangere, så fikk jeg og mitt barn strengt beskjed hvor vi kan oppholde oss på skolen og at vi helst skal holde oss unna. 
Jeg trenger råd hva jeg skal gjøre med dette😞

Anonymkode: acd34...08b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal late som om du ikke hører henne. Ignorer henne.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Si at det bestemmer dere selv? Sett foten ned, eller enda bedre bør jo din samboer gjøre det..

Anonymkode: 7072a...652

• Liker 6
Skrevet

Sett ned foten. Siden det her gjelder skoletid er det på tide å ta det opp med rektor. 

Anonymkode: ed9bc...246

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva sier mannen din? 

Anonymkode: 4dbdd...dd4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hva sier mannen din? 

Anonymkode: 4dbdd...dd4

Han setter ned foten, men hun nekter å høre på han eller respektere det han han sier. Hun skal styre alt og har sykt kontrollsbehov

Skrevet

Du får vel si ifra hvor skapet skal stå selv.

Anonymkode: ed456...b97

Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 108be...857

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 108be...857

Hvordan endrer man overskrift?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan endrer man overskrift?

Ta kontakt med en moderator 

Anonymkode: f2735...a30

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...