Gå til innhold

Hvilket av billihmerkene med sprudlevann mest kullsyre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mest kullsyre får du med å bruke en sodastreamer, så sant vannet er nedkjølt på forhånd. Billigst er det også, rundt en krone per liter. Men viktig at man bruker nedkjølt vann, da kaldt vann tar til seg mye mer kullsyre enn varmt vann.

• Nyttig 1

Annonse

-jk- skrev (6 timer siden):

Mest kullsyre får du med å bruke en sodastreamer, så sant vannet er nedkjølt på forhånd. Billigst er det også, rundt en krone per liter. Men viktig at man bruker nedkjølt vann, da kaldt vann tar til seg mye mer kullsyre enn varmt vann.

Dette var interessant, legger du det i kjøleskapet først da?

Rumle skrev (15 minutter siden):

Dette var interessant, legger du det i kjøleskapet først da?

Har en 8L glassbeholder med kran i kjøleskapet til kaldt vann. Men man kan også ha vann lagret i sodastreamer-flaskene i kjøleskapet og tilsette kullsyre rett før de skal brukes. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
-jk- skrev (1 minutt siden):

Har en 8L glassbeholder med kran i kjøleskapet til kaldt vann. Men man kan også ha vann lagret i sodastreamer-flaskene i kjøleskapet og tilsette kullsyre rett før de skal brukes. 

Det skal jeg teste ut :jepp:

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Siden dette er et kulturforum, antar jeg at man kan foreslå at resultatet blir best om man setter på litt klassisk musikk:

Anonymkode: dbf00...26b

Eller kanskje noe av Michael Bublé? :ler:

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 17.01):

Ser jeg l denne i feil underforum..mente selvfølgelig å poste i mat og drikke 🫡

Anonymkode: 94792...479

Tråden er flyttet. 😊

Perelandra, mod. 

On 11/7/2023 at 11:36 PM, AnonymBruker said:

Siden dette er et kulturforum, antar jeg at man kan foreslå at resultatet blir best om man setter på litt klassisk musikk:

Anonymkode: dbf00...26b

Den AI'en som har generert det bildet der er VIRKELIG på bærtur! Lenge siden jeg har sett så mye elendig stryker-teknikk samtidig! 😝

• Nyttig 1
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...