Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter med at baby blir kald der åpningene for selene er i vognposen. Har vinterpose fra Rondane. Noen som opplever det samme og kan si hvordan dere løste det? 

Anonymkode: 8e0f0...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere skinn under? 

Anonymkode: b5cba...952

Skrevet

Bagdel eller sittedel? Vi har saueskinn under posen. En stund i sittedelen hadde vi minimizer (sånn pute) og saueskinn. Også lukker jeg så godt som mulig med borrelåsene i ryggen på posen de selehullene. 

Anonymkode: 5b7a8...b5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har dere skinn under? 

Anonymkode: b5cba...952

Nei, ikke enda, men tenker jeg skal kjøpe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bagdel eller sittedel? Vi har saueskinn under posen. En stund i sittedelen hadde vi minimizer (sånn pute) og saueskinn. Også lukker jeg så godt som mulig med borrelåsene i ryggen på posen de selehullene. 

Anonymkode: 5b7a8...b5a

Sittedel. Skal kjøpe lammeskinn nå. Håper det hjelper 

Skrevet

Det hjelper veldig med lammeskinn under. Da tetter skinnet igjen glipene litt, og uansett isolerer det godt hvis det er åpent inn til vognposen. 

Anonymkode: 0e364...eb5

Skrevet

Skinn under posen er alfa og omega for at barnet ikke skal bli kald. Uten noe under er det som å legge seg i kun sovepose rett i lyngen - du kan jo tenke deg hvor kort tid det hadde tatt før du kjente kulda gjennom posen. 

Det trenger ikke være lammeskinn. Poenget er isolasjon. Har man ikke råd, så ta et gammelt liggeunderlag og klipp det til passende størrelse. Eller brett et tovet, tykt ullteppe og ha under. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...