AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Hei! Er 6+2 nå og kvalmen begynner å bli ille mesteparten av dagen. Var innom et apotek i Trondheim på lørdag da jeg tenkte de solgte Xonvea der, men hun i kassa der hadde verken sett eller hørt om det og fant det ikke i apoteket. Så hvor selges Xonvea? Anonymkode: e5865...301
Topsi Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Du må uansett ha resept på det fra lege, men det selges jo på apotek 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Xonvea er relativt nytt så kanskje navnet var ukjent, men du får det på resept og de har det på apotek. Anonymkode: 4cfa0...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Det et ganske nytt. Da jeg kjøpte det hadde de bare en pakke på apoteket, så det er ikke sikkert de har det inne. Men de spurte om de skulle bestille inn flere pakker til meg sånn at de hadde det inne når jeg ble tom. Om de ikke har det så kan du be de bestille det inn til deg! Anonymkode: 4e0c0...2a5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det et ganske nytt. Da jeg kjøpte det hadde de bare en pakke på apoteket, så det er ikke sikkert de har det inne. Men de spurte om de skulle bestille inn flere pakker til meg sånn at de hadde det inne når jeg ble tom. Om de ikke har det så kan du be de bestille det inn til deg! Anonymkode: 4e0c0...2a5 Jeg trodde jeg hadde lest at det var reseptfritt, så fikk ordnet meg resept i går og tok de første tablettene i går kveld😊 Håper det hjelper hele dagen! Jeg trodde imidlertid man skulle bli trøtt og sove godt av de, men jeg sov skikkelig dårlig og lett i natt. Kommer nok til å bli stuptrøtt utpå ettermiddagen nå. Anonymkode: e5865...301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå