AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Er i permisjon og har ikke vært på fest på mange år, så har mista litt feelingen.. Skal på julebord med jobben om to uker, og vil gjerne bruke en av kjolene jeg allerede har. Liker å pynte meg. Blir dette for mye sommer-kjoler? Tenkte å eventuelt ta på noen mørke sko/høye hæler og ha en sort clutchveske til Anonymkode: 78297...561
exictence Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Var litt sommerkjoler, ja. Men hvorfor ikke? Tror jeg hadde valgt den nederste. Den var veldig passende til vinter mer 8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Personlig hadde jeg ikke vært komfortabel med såpass sommerlige kjoler midt på vinteren. Ville følt det litt som om jeg hadde bomma litt. Men, jeg hadde sikker ikke tenkt så mye på det om noen andre hadde gått sånn. Anonymkode: 1e074...cb6 13
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Ta den nederste og kjør på med svart veske, svarte sko osv ☺️ 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Det spørs på lengden på kjolene. Subber den i bakken? Ville nok valgt en knelang kjole til julebord. Ville ikke ta sjansen på å ødelegge de fine kjolene på julebord. Slepe i søle og tråkka ned av andre fulle mennesker. Anonymkode: f8f24...b28 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det spørs på lengden på kjolene. Subber den i bakken? Ville nok valgt en knelang kjole til julebord. Ville ikke ta sjansen på å ødelegge de fine kjolene på julebord. Slepe i søle og tråkka ned av andre fulle mennesker. Anonymkode: f8f24...b28 Ingen av de subber. Den nederste blå var alt for lang, men har lagt den opp hos skredder, men den er fortsatt lang. Er ikke bekymret for at kjolen skal bli ødelagt, sånn egentlig. Anonymkode: 78297...561
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Personlig hadde jeg ikke vært komfortabel med såpass sommerlige kjoler midt på vinteren. Ville følt det litt som om jeg hadde bomma litt. Men, jeg hadde sikker ikke tenkt så mye på det om noen andre hadde gått sånn. Anonymkode: 1e074...cb6 Takk for svar! Jeg føler meg så fin i begge kjolene at jeg er redd det blender meg helt. Har på en måte lyst til å bruke de hele tiden 😅 Anonymkode: 78297...561 1 5
Gjest Anonyme-meg Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 Veldig fine kjoler. Men passer best på en sommerfest enn et julebord.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 Nei, for sommerlige Anonymkode: e9701...ff7 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 Jeg har en lang sommerlig kjole som jeg elsker, men som er for pyntet til en hverdag pga stoffet. Tok den på meg på julefest med jobben og har aldri før følt meg feilkledd noen sinne. Dro hjem ganske tidlig da jeg ikke klarte å slappe av. Men nå er rett klær til rett anledning veldig viktig for meg. Anonymkode: 4dbd4...512 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 i så fall den nederste ed en orange polo inni og orange boots til, siden sterke farger som det er skikkelig HOT nå Anonymkode: 8d55e...591
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #14 Skrevet 7. november 2023 Tenker disse kunne vært passende for anledningen: https://www.ganni.com/en-no/red-printed-light-georgette-wrap-midi-dress-F8722.html?dwvar_F8722_color=Syrah https://www.ganni.com/en-no/black-velvet-jersey-maxi-dress-T3701.html?dwvar_T3701_color=Black https://www.ganni.com/en-no/red-velvet-jersey-twist-long-dress-T3836.html?dwvar_T3836_color=Savvy Red https://www.cos.com/en_nok/women/womenswear/dresses/product.gathered-silk-blend-velvet-midi-dress-black.1200816001.html https://www.cos.com/en_nok/women/womenswear/dresses/product.tiered-paisley-jacquard-silk-maxi-dress-green.1191224002.html Anonymkode: 1e074...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #15 Skrevet 7. november 2023 Honey Dew skrev (10 minutter siden): Nei, de der er sommerkjoler. Hvem har laget den regelen? Og hvilken myndighet har de til å lage slike vilkårlige regler? Er det utredet? Stemt over? Har man revidert reglene? Reklame, ser du, har fortalt deg at dette er sommerkjoler. Men ikke fordi klesprodusenten bryr seg om deg og meg - fordi de ved å si «dette er en sommerkjole» kan si «og du trenger også en vinterkjole». Men reklame er ikke regler. Det er bare firma som selger. Du gjør godt i å ikke se så mye på reklame. Ts: ha på deg det du vil på julebord. Anonymkode: 2010b...16b 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #16 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ingen av de subber. Den nederste blå var alt for lang, men har lagt den opp hos skredder, men den er fortsatt lang. Er ikke bekymret for at kjolen skal bli ødelagt, sånn egentlig. Anonymkode: 78297...561 Da så☺️ Ikke bry deg om hva de andre sier at det er sommerkjole. Før var det fy-fy å gå i hvitt etter sommeren men nå går de fleste i hvite klær enda. Gå i det du syns er fint. Anonymkode: f8f24...b28
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #17 Skrevet 7. november 2023 Begge kjolene er veldig fine😊 Ja, de er sommerlige, men jeg synes alle må kunne pynte seg på sin egen måte. Kos deg på julebord😊 Anonymkode: 547f4...8a5 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #18 Skrevet 7. november 2023 Hva så om de opprinnelig er sommerkjoler? Så lenge du føler deg fin i dem og styler dem litt mer vinterlig så skal du ikke trenge å kjøpe enda en kjole. Ville muligens tatt en langermet sort genser under og brukt den nederste siden den er litt mørkere. Jeg har aldri brydd meg nevneverdig om hva andre måtte mene så lenge jeg føler meg fin, og følger ev. dress code om den er oppgitt. Dette blir kjempebra 😊 Anonymkode: 6508c...d9c 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. november 2023 #19 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! Jeg føler meg så fin i begge kjolene at jeg er redd det blender meg helt. Har på en måte lyst til å bruke de hele tiden 😅 Anonymkode: 78297...561 Men da gjør du det ☺️
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #20 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvem har laget den regelen? Og hvilken myndighet har de til å lage slike vilkårlige regler? Er det utredet? Stemt over? Har man revidert reglene? Reklame, ser du, har fortalt deg at dette er sommerkjoler. Men ikke fordi klesprodusenten bryr seg om deg og meg - fordi de ved å si «dette er en sommerkjole» kan si «og du trenger også en vinterkjole». Men reklame er ikke regler. Det er bare firma som selger. Du gjør godt i å ikke se så mye på reklame. Ts: ha på deg det du vil på julebord. Anonymkode: 2010b...16b Vi har alltid en kjolekomite som stopper de med sommerlige kjoler i døra. Der står de og mobber de i minst 15 minutter før de får beskjed om å gå hjemme bytte. Anonymkode: af2e1...5ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå