Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr løper vekk hver gang han ser meg??? Lol, hjelp med tolkning fordi jeg er stum.

Anonymkode: 95507...f4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bedre når dere er ferdige på ungdomsskolen.

Anonymkode: db488...b4a

• Liker 7
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er voksen dame på 30…ts

• Hjerte 1
Skrevet

Åja. Kjenner til sånne. Først må du sammenligne hvordan han behandler deg vs.andre. Hvis han bare er sånn med deg er det noen følelser der eller du lukter vondt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En fyr løper vekk hver gang han ser meg??? Lol, hjelp med tolkning fordi jeg er stum.

Hva tror du?

Skrevet

Sannsynligvis angst 

Anonymkode: 3b1f2...01a

• Liker 1
Skrevet

Han vil vel ikke ha noe med deg å gjøre.

Anonymkode: 42153...a00

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg er voksen dame på 30…ts

Når HAN er ferdig på ungdomsskolen/videregående

Anonymkode: 9489d...7b1

Skrevet (endret)

Hva mener du egentlig med at du er stum? 

Kan du ikke prate, eller finner du ikke ord for oppførselen hans?

Endret av Forundret..
  • Liker 1
Skrevet

Treffer av og til på en gammel flørt som var for over 25 år siden. Han er fortsatt slik. Sier knapt hei. Overser meg totalt. Jeg hilser, smiler og gir et nikk. 
Jeg er heller ikke interessert i å snakke med han, men jeg er nå litt høfligere mot han enn det han er mot meg (han er en skikkelig flørt og er skilt og har nå ny dame hver helg). Så jeg har skjønt at han overhodet ikke vil ha noe med meg å gjøre, men blir bare dumt å overse hverandre så mange år etter. 

De andre gamle flørtende jeg treffer i forbi farten er mer hei og hå og jeg får en god klem. Hvor godt jeg ser ut fortsatt og at jeg er lika pen og holder meg veldig bra. En av flørtende kan ofte kommentere han fortsatt holder på de gode gamle  minnene vi hadde som ungdomskjærester.

Andre gamle bekjente kommer ofte bort til meg visst jeg er på byen og spør om jeg fortsatt er gift  og ofte vil spandere drinker (jeg er fortsatt gift og har ingen planer om å gå fra mannen min).

Men jeg er litt slik selv mot en mannlig kollega. Han er litt mer på og jeg må faktisk bare være litt kald og avvisende slik han ikke tror at jeg flørter med han

Anonymkode: fb697...d97

Skrevet

Sikkert redd, for å vise at han finner deg veldig attraktiv. Ihvertfall om du faktisk er noenlunde attraktiv. Er du i 30åra så vet du om du er det eller ikke :) 

Vist ikke har han kanskje bare litt angst for deg av andre grunner, kanskje du er streng ;) haha... 

Men, tipper han bare blir så fasinert av deg, at han ikke vil "avsløre" seg selv :P 

Gi han tid, om du er interessert. Uansett bare gi han noen hyggelig smil :) Det er jo ganske hyggelig når voksne menn, fremdeles blir så forfjamset over å se en :) 

Anonymkode: 2c630...20b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sikkert redd, for å vise at han finner deg veldig attraktiv. Ihvertfall om du faktisk er noenlunde attraktiv. Er du i 30åra så vet du om du er det eller ikke :) 

Vist ikke har han kanskje bare litt angst for deg av andre grunner, kanskje du er streng ;) haha... 

Men, tipper han bare blir så fasinert av deg, at han ikke vil "avsløre" seg selv :P 

Gi han tid, om du er interessert. Uansett bare gi han noen hyggelig smil :) Det er jo ganske hyggelig når voksne menn, fremdeles blir så forfjamset over å se en :) 

Anonymkode: 2c630...20b

Så forfjamset at man løper vekk? Da er det enten noe alvorlig galt med han eller med TS. Voksne folk løper ikke om man ser et crush, spesielt ikke på en arbeidsplass, om det er der TS møter på han. 

Anonymkode: dbcd5...289

Skrevet

Dette er ikke normal oppførsel. Har han en psykisk lidelse hvor han tror du ønsker å skade han? Har noen spredd løgner om deg? Har du gjort noe mot han?

Anonymkode: 609ed...d4e

Skrevet

Forelsket i deg og ikke tør og si det ? 😀

Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Forelsket i deg og ikke tør og si det ? 😀

En 30-åring? 🤔

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

En 30-åring? 🤔

Ja 😀 34 år ville gjort det samme selv om hun var der 😀

Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja 😀 34 år ville gjort det samme selv om hun var der 😀

Hva gjør at du er så redd for å åpent og ærlig si at du er interessert i en dame? Er problemet at du føler at du dummer deg ut om du blir avvist, eller hva tenker du?

Anonymkode: 1745f...824

Skrevet

Hmmmmm…..

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hmmmmm…..

Ingen som kan komme med noe nytte nei. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen som kan komme med noe nytte nei. Ts

Hva er det som får deg til å tro at han i virkeligheten er interessert i deg?

Er du interessert i ham, slik at du tolker all oppførsel fra ham som at han også er interessert? Kanskje han i realiteten ikke er opptatt av deg, og derfor går andre veier fordi han ikke gidder å stoppe opp for å prate?

Det blir bare teorier fra oss, for vi kjenner ikke bakgrunnen for at du spør.

Anonymkode: 1745f...824

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...