AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Har så dårlig samvittighet for at jeg er så slapp med treninga i første trimester. Har vært mye kvalm, og da er det skikkelig vanskelig å legge ut på joggetur. Flere som trener mindre enn ønskelig i første trimester..? Anonymkode: cd294...592
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har så dårlig samvittighet for at jeg er så slapp med treninga i første trimester. Har vært mye kvalm, og da er det skikkelig vanskelig å legge ut på joggetur. Flere som trener mindre enn ønskelig i første trimester..? Anonymkode: cd294...592 Du trenger jo ikke jogge, hva med litt rolige kroppsvektsøvelser, yoga eller lignende. Uansett, hva er vitsen i å kaste bort energi på dårlig samvittighet, det hjelper jo ingen Anonymkode: bdd9c...50d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Jeg hadde ett håp om å være aktiv og sprek I svangerskapet, men har fått en utrolig dårlig start. Er uke 7+2 idag og er så sinnsykt kvalm og null energi om dagene. Men krysser fingrene for at andre trimester blir bedre Anonymkode: 03b7b...d24
mereo Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Det er ikke alltid det er forenelig med hvordan formen er. Og det er faktisk helt greit.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Jeg var også mindre aktiv i første trimester pga kvalme, men når det gav seg i uke 12/13 ish så var jeg tilbake i mye aktivitet igjen! Det er ikke noe vits med dårlig samvittighet, jeg passet bare på at jeg hele tiden tenkte at det var midlertidig og jeg skulle tilbake igjen. Og jeg trente mye helt til jeg fødte. ☺️ Anonymkode: 3b690...1c1
tussi84 Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 Jeg er i uke 12 i morgen, og begynner endelig å føle meg i form igjen til å begynne å trene igjen. De siste 7 ukene omtrent har jeg vært svimmel, tåkete og veldig trøtt/uten energi, så jeg har kun orket å trene 2 ganger. Jeg har hatt nok med å komme meg gjennom det aller viktigste. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå