Gå til innhold

Hvorfor blir det sånn?

Gjest dumma

Anbefalte innlegg

Det som nettopp har skjedd, skjer hver eneste gang jeg faktisk møter noen jeg virkelig liker!

De er ikke intr. i meg, jeg skjønner det ikke? de er intr. i starten, men så dabber det av når de merker hvor intr. jeg er..

Mens dem jeg ikke liker like godt blir som klegger på meg... Blir aldri kvitt dem.. :overrasket:

Hvorfor er det slik?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som har det slik altså? Hehe godt å høre det ikke bare er meg. Hadde jo vært fantastisk om noen kunne gi et fasitsvar på dette her, og hva man skal gjøre for at de faktisk holder interessen....men jeg tviler sterkt på at det finnes egentlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den enste som har det sånn! Lurer veldig på det samme!

Men det kan jo ha med det berømte jegerinnstinktet å gjøre....

Hvis du tenker nøye etter vil du kanskje oppdage at du er litt sånn selv..? I alle fall har jeg en tendens til å bli veldig interessert i menn som virker litt uoppnålige mens interessen ofte har en tendens til å dale litt hvis de hele tiden skal vise at de er interessert. Merkelig fenomen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sånn er ikke jeg :-)

Hvis en mann viser meg interesse og jeg liker han så er jeg ikke typen "laid back". Det tar for mye av min dyrebare tid.. :) og hva er vitsen i å være kostbar hvis man liker hverandre ..

Har aldri skjønt det der ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...