AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Hei, hvordan har sykdomsforløpet vært for deg som har hatt korona nylig? Jeg fikk veldig sår hals, smerter i kropp og nesten 40 i feber i en natt, så 38 i ca en dag og så feberfri. Men kjenner jeg er helt utslitt nå på dag 4, selv uten feber og halsvondt. Har noe tørrhoste. Er dette korona? Anonymkode: 64a47...95f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Vanskelig å si, men om 2 ukers tid er nok over. Anonymkode: 05f28...505
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Mykoplasma. Anonymkode: 8dbf5...e7f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Lurer du på om du har covid, ta da nå en test Anonymkode: 0d51d...069 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Enten er det corona, eller så er det influensa. Eneste måten å finne det ut på, er å ta en test, å ikke spørre i et forum. Så gjør du som du ellers gjør når du blir syk: drikker mye vann og hviler. Anonymkode: 18af1...7ba 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 Jeg hadde det i forrige uke. Var helt likt som første gang; veldig sår hals, forkjølet og 3 dager med feber. Fremdeles ikke helt frisk. Anonymkode: 9b514...70f 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 Hadde det for et par uker siden. Hadde feber i fem dager, slimhoste, oppkast og stikkende hodepine. Når feberen ga seg kom snørra, som fortsatt sitter i, sammen med hosten. Var på grensen til å være like ille som skikkelig influensa. Anonymkode: c610b...5ce
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, hvordan har sykdomsforløpet vært for deg som har hatt korona nylig? Jeg fikk veldig sår hals, smerter i kropp og nesten 40 i feber i en natt, så 38 i ca en dag og så feberfri. Men kjenner jeg er helt utslitt nå på dag 4, selv uten feber og halsvondt. Har noe tørrhoste. Er dette korona? Anonymkode: 64a47...95f 1uke med sakte innkommende følelse av sykdom og hvor halsen ble verre og verre før den ble bedre. Vondt i hodet. Feber 3-4dager. Kaldsvett. Sliten. Ingen energi. Nyser. Vondt i magen. Så noen uker med svimmel og tåkete hode.. Anonymkode: 4b67b...2bf
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #9 Skrevet 8. november 2023 Er på dag 5 nå, og føler meg litt bedre i dag. Trodde først det var influensa, vondt i hele kroppen, ekstrem hodepine, trykk i bihulene (vondt i ørene og tennene!), høy feber, feber/frostrier, brennende følelse i huden, vondt i halsen. Men lite hoste. Ekstremt slapp og hjernetåke. Ikke følt meg så dårlig siden svineinfluensaen og var sikker på at det var influensa. Snakket med legen og han sa det var lite influensa enda, men mye corona. Så tok en test og den var positiv gitt. Anonymkode: 62021...437
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #10 Skrevet 8. november 2023 De gangene jeg har hatt korona har det artet seg som en vanlig forkjølelse, bare at hosten og snørra varer i uker og ikke dager som ved en vanlig forkjølelse. Anonymkode: 50fe6...d58
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #11 Skrevet 8. november 2023 Svimmel og ør. Ingen feber, men feberfølelse i kroppen. Hoste, men ikke tørrhoste. Hoster opp slim (ikke store mengder) som sitter langt nedi systemet. Anonymkode: c604d...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå