AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Er det innafor å bli skuffet over å ikke få bursdagshilsninger? Og du ser at det er bevisst valg å la vær. Anonymkode: 56f11...799 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Hva mener du med innafor? Du føler vel det du føler? Anonymkode: 1c10d...cd6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Kommer helt an på, det. Hvem forventet du å få bursdagshilsning fra? Om du ikke fikk fra din mor, far, søster, bror, kjæreste eller nærmeste venner/kollegaer er det kanskje innafor å bli skuffet. Alle andre, not so much. Anonymkode: ce673...d4d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Først: Gratulerer med dagen🥳 Ble skuffet selv på bursdagen min i år, og føler at jeg hadde gode grunner til å bli skuffet. Begge søsken + bestevenninne glemte å gratulere, og spesielt det med bestevenninnen gjorde litt vondt, da jeg gratulerte henne med hennes dag bare noen dager før. Hadde jeg ikke hatt mann og barn som gjorde dagen min fin, hadde det svidd enda mer å ikke bli husket av familie/nære venner. For meg er bursdager viktige, så jeg er opptatt av å gi oppmerksomhet til andre når de fyller år. "Du høster det du sår" slår ikke alltid ut her, dessverre. Anonymkode: ed111...b4e 1
Chantielle Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg