Gå til innhold

Noen som har fått innvilget erstatning på betalingsforsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her før jeg ringer banken, gidder ikke telefonkø, og hun jeg pratet med på chat kunne ikke svare. Jeg har fått innvilget erstatning på betalingsforsikringen på billånet mitt av Crawford. Det står i vedtaket at de fører pengene over til banken, så det er greit. Jeg lurer bare på om noen her vet sånn ca. hvor lang tid de bruker på å gjøre det fra vedtaket er fattet?

Anonymkode: 9a72a...f61

Skrevet

Dytter

Skrevet

Nå kan jeg bare snakke om utbetaling av forsikring i en skadesak hvor barneforsikring + ulykke. Fikk vedtak en dato, og dagen etter var pengene på konto. Også hatt et par utbetalinger på bilforsikring/innbo, og dette har også gått veldig fort så sant vedtaket er fattet. 

Anonymkode: 45e73...6c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå kan jeg bare snakke om utbetaling av forsikring i en skadesak hvor barneforsikring + ulykke. Fikk vedtak en dato, og dagen etter var pengene på konto. Også hatt et par utbetalinger på bilforsikring/innbo, og dette har også gått veldig fort så sant vedtaket er fattet. 

Anonymkode: 45e73...6c9

Takk for svar :) I mitt tilfelle er det Crawford som betaler banken, så det skal vel gå rett inn på lånet sånn jeg forstår det. Men det begynner å dra litt ut i tid nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...