AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Del Skrevet 7. november 2023 Til dere som prøver å få barn og ikke ønsker å bruke masse penger på graviditetstester. Når tar dere test? Hvor mange dager etter uteblitt mens? dette er ikke spm til dere som tar test så tidlig som mulig, flere dager før dere skal få mensen Anonymkode: 1e33d...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 7. november 2023 #2 Del Skrevet 7. november 2023 Selv om jeg nå tester også før ikm føler jeg det er greit å svare pga tidligere erfaring. Første gang jeg ble gravid ventet jeg til 6 dager etter IKM med å teste. Andre gang tetet jeg på IKM dagen (negativ) og så igjen en uke etter det (positiv). De fleste tester slår ut på ikm dagen hvis du er gravid, men hvis man har uregelmessig syklus for eksempel, så kan det være lurt å vente en uke. Men etter en uke da er det etter min mening ikke vits å vente lengre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Del Skrevet 7. november 2023 Dagen etter, hvis jeg ikke ser eller kjenner noen tegn til at mensen kommer. Jeg har veldig tydelige eggløsningssmerter, og mensen kommer alltid 13 dager etter de smertene, selv om sykluslengden min varierer litt. Da vi begynte å prøve var jeg ikke så bevisst på det, men mensen kom alltid før jeg rakk å tenke at den var forsinket. De få gangene jeg har kommet så langt at jeg har tatt en test, har det vært på morgenen, 14 dager etter det jeg tror var eggløsning, og da har jeg vært gravid (men det har gått galt etter bare noen dager et par ganger). Anonymkode: 6ee4f...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 7. november 2023 #4 Del Skrevet 7. november 2023 Når vi holdt på å prøve på egenhånd pleide jeg å teste hvis og når mensen var ca 2-3 dager forsinket.. Nå med ivf tester jeg heller ikke før testdag. Og testdag etter innsett er ( for meg ) 2-3 dager etter ikm da jeg har testdager 14 dager etter innsett (19 dager etter EL) så det syns jeg er veldig greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå