AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Åååå jeg blir sprø av å gruble på dette. Helt objektivt sett.. er det greit at kjæresten min driver og sender snapper og chatter med damer han har vært interessert i eller datet tidligere? Han er godt voksen. Vi har vært sammen noen år og skal gifte oss. Jeg spør hvorfor han må drive og snappe med de .. renner inn hver dag .. han sier han bare svarer høflig på bilder og sender noen bilder selv. At det ikke er flørting og bla bla. Jeg hadde aldri nektet han klassevenninner, gode venner og sånne ting, men dette er damer relasjonen kun har vært at han var interessert i de tidligere. Noen har han rotet med også. Jeg liker ikke dette men han mener jeg ikke stoler på han. Sier han elsker meg og kun meg han vil ha .. Hva mener dere der ute? Hører gjerne både fra kvinner og menn ❤️ Anonymkode: 066c9...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Aldri skjønt meg på sånne som skal ha kontakt med tidligere flørter og folk de tidligere har ligget med… Anonymkode: 1c8d2...2b6 9 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Han vil smøre egoet sitt. Det hadde ikke vært greit for meg. Anonymkode: 1f80f...678 9 2
Virrevirrevapp Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Daglig kontakt med gamle ligg? Høres ut som fyren har helt feil fokus. 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Daglig kontakt med gamle ligg? Høres ut som fyren har helt feil fokus. Enig, godt sagt. Helt feil fokus. For å svare deg ts, jeg er kvinne, kjæresten min er 42 år, det hadde aldri falt han inn å ha kontakt med tidligere erobringer, kjærester eller dater. Flere av de forsøker å kontakte han både via melding, sosiale medier, telefon og når de ser han. Om de stopper han på gata så er han selvfølgelig hyggelig, men kort. Presenterer selvfølgelig meg om de ikke allerede vet hvem jeg er, og står alltid vendt mot meg eller har en arm rundt meg. Han finnes ikke interessert i å ha kontakt med noen av de. Jeg har fått noen meldinger fra menn som er interessert og ikke alltid jeg skjønner intensjonen bak kontakten før det er for sent og en forespørsel har kommet. Da sier jeg det alltid til min kjære, han ler og sier jeg er like lettlurt hver gang, at kvinner ikke skjønner at menn ALDRI kontakter kvinner uten en baltanke. Beklager å si det, men jeg hadde tenkt meg om noen å hundre ganger før jeg giftet meg med en sånn en. Anonymkode: 37cfe...c6b 2 5
Blåjojo Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 Jeg har kontakt med en del av de jeg har datet eller hatt et forhold til tidligere. Men er kun snakk om sporadisk kontakt for det meste. Har en som nå er en av mine beste venner, men mannen min vet om det og har ingen problemer med det. Mannen min har også noen venninner han snapper med daglig. Deriblant noen tidligere flørter. Så lenge det ikke er snakk om flørting osv., så ville jeg ikke tenkt noe mer på det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 Absolutt ikke. Samboeren min skulle være venner med eksen, men det kom ikke noe godt ut av det. Heller ikke «vennskap» med andre damer hvor han diskuterte vårt forhold og de hadde meninger om meg uten å kjenne meg. Begge deler er utroskap for meg. Man skal ikke ha kontakt med folk man har hatt seksuelle eller flørtende relasjoner med i fortiden. Med mindre det er barn i bildet. Anonymkode: 8aef1...9b1 3
exictence Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Beklager å si det, men jeg hadde tenkt meg om noen å hundre ganger før jeg giftet meg med en sånn en. Anonymkode: 37cfe...c6b Helt enig. Det hører jo ikke hjemme i det hele tatt det du sier om xen din, Ts
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 Han holder dem varme i tilfelle det skulle rakne mellom dere. Anonymkode: 5eb2d...4ed 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig, godt sagt. Helt feil fokus. For å svare deg ts, jeg er kvinne, kjæresten min er 42 år, det hadde aldri falt han inn å ha kontakt med tidligere erobringer, kjærester eller dater. Flere av de forsøker å kontakte han både via melding, sosiale medier, telefon og når de ser han. Om de stopper han på gata så er han selvfølgelig hyggelig, men kort. Presenterer selvfølgelig meg om de ikke allerede vet hvem jeg er, og står alltid vendt mot meg eller har en arm rundt meg. Han finnes ikke interessert i å ha kontakt med noen av de. Jeg har fått noen meldinger fra menn som er interessert og ikke alltid jeg skjønner intensjonen bak kontakten før det er for sent og en forespørsel har kommet. Da sier jeg det alltid til min kjære, han ler og sier jeg er like lettlurt hver gang, at kvinner ikke skjønner at menn ALDRI kontakter kvinner uten en baltanke. Beklager å si det, men jeg hadde tenkt meg om noen å hundre ganger før jeg giftet meg med en sånn en. Anonymkode: 37cfe...c6b Årets mest naive menneske er presentert. Anonymkode: e779f...9bd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 For en gjøk du er forlovet med. Anonymkode: b9a65...659 1
Anonym2007 Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 Jeg hadde absolutt ikke godtatt dette. Hvis det var meg hadde jeg fortalt han hva jeg syntes om saken og at hvis han vil beholde meg så må han slette alle tidligere damer/flørter. Jeg hadde også bedt om å få se bevis. Han har ingen grunn til å ha kontakt med disse damene når han er i et forhold med deg. Andre damer/menn synes kanskje dette er greit. Men hvis du ikke føler deg trygg og respektert bør han ta hensyn til det. Hvis ikke, er han en dott! Og du fortjener bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #14 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 19.28): Årets mest naive menneske er presentert. Anonymkode: e779f...9bd Hva mener du? Anonymkode: 37cfe...c6b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #15 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 7.05): Hva mener du? Anonymkode: 37cfe...c6b Hen mente sikkert at om en mann snapper og flørter med folk han har hatt sex med, så er man rimelig korka om man ikke skjønner at det ligger en seksuell spenning i mellom han og disse jentene. Anonymkode: c87bc...d95 2
ennivk Skrevet 5. desember 2023 #16 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 10.58): han mener jeg ikke stoler på han Hvis han sier dette, viser det at han ikke har empati for deg i denne situasjonen og at han mangler respekt for deg og deres forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #17 Skrevet 5. desember 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hen mente sikkert at om en mann snapper og flørter med folk han har hatt sex med, så er man rimelig korka om man ikke skjønner at det ligger en seksuell spenning i mellom han og disse jentene. Anonymkode: c87bc...d95 Aiai, tenk om det var en kvinne dette dreide seg om. Da hadde mannen vært en dust som ikke godtok at hun "hadde venner". Dobbelmoralen i KG ass 🤮 Anonymkode: 55c07...4df 1 1
M.H85 Skrevet 5. desember 2023 #18 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 10.58): Åååå jeg blir sprø av å gruble på dette. Helt objektivt sett.. er det greit at kjæresten min driver og sender snapper og chatter med damer han har vært interessert i eller datet tidligere? Han er godt voksen. Vi har vært sammen noen år og skal gifte oss. Jeg spør hvorfor han må drive og snappe med de .. renner inn hver dag .. han sier han bare svarer høflig på bilder og sender noen bilder selv. At det ikke er flørting og bla bla. Jeg hadde aldri nektet han klassevenninner, gode venner og sånne ting, men dette er damer relasjonen kun har vært at han var interessert i de tidligere. Noen har han rotet med også. Jeg liker ikke dette men han mener jeg ikke stoler på han. Sier han elsker meg og kun meg han vil ha .. Hva mener dere der ute? Hører gjerne både fra kvinner og menn ❤️ Anonymkode: 066c9...6b9 Høres ut som han liker oppmerksomheten og den "gleden" av å vite han kan få en gammel flamme på kroken om han skulle ønske det en gang, samt en slags back up. Du må ikke godta dette. Gi han ultimatum. Deg eller snap venninnene sine? Høres ut som en oppmerksomhet mulig usikker mann ,altså han har dårlig selvtillit. Lite tiltrekkende😳
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #19 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Aiai, tenk om det var en kvinne dette dreide seg om. Da hadde mannen vært en dust som ikke godtok at hun "hadde venner". Dobbelmoralen i KG ass 🤮 Anonymkode: 55c07...4df Å ha venner har ingenting med flørting å gjøre. Jeg flørter ikke med vennene eller venninnene mine. Anonymkode: 8d271...a57
Goodtimes Skrevet 5. desember 2023 #20 Skrevet 5. desember 2023 Å snappe videre med folk man har vært interessert i skaper bare en unødvendig usikkerhet i forholdet. Det er slike ting man bare kan eliminere med en gang. Du kjenner tydeligvis veldig på dette og hadde jeg vært deg ville jeg bare sagt det til han at du ikke liker at han snapper med gamle flørter etc. Når jeg skjønte at det gikk riktig vei med ei, så fjerna jeg alle som kunne skape en usikkerhet i forholdet. Det var tidligere sexpartnere, flørter, eller damer som rett og slett ukritisk sendte undertøysbilder etc. Hvorfor skulle jeg fortsatt ha kontakt med disse? Folk er jo ganske ulik, men jeg hadde ikke blitt videre tent på dama om hun snappet med tidligere FF osv. (det hadde nok planta seg i bakhodet) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå