AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Del Skrevet 7. november 2023 Hei! Lurer på om det er flere enn meg under 30 som er ufrivillig barnløs? Er 26, vært prøver i 4 år og hatt 5 aborter. Et IVF forsøk på riksen, men går over til privat nå. Føler meg veldig alene som ufrivillig barnløs på min alder, da de i min omgangskrets har poppet ut både 1 og 2 barn mens vi har vært prøvere. Noen i samme båt? Anonymkode: 332f7...8b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg er 23 år og prøvd siden jeg var 18 ☺️ Har hatt 1 MA, og går igjennom IVF nå Anonymkode: 3e20a...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg er 23 år og prøvd siden jeg var 18 ☺️ Har hatt 1 MA, og går igjennom IVF nå Anonymkode: 3e20a...e31 Så trist å høre ❤️ kan jeg spørre hvor du gjør ivf? Anonymkode: 332f7...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg er 25 og vært prøver i 5 år. Vært gjennom 4 kjemiske aborter, 3 ivf forsøk og 2 innsett. Kun fått embryo på frys en gang, ikke satt det inn enda men har ikke særlig tro på det heller. Uforklarlig barnløs og drittlei Anonymkode: efae1...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 25 og vært prøver i 5 år. Vært gjennom 4 kjemiske aborter, 3 ivf forsøk og 2 innsett. Kun fått embryo på frys en gang, ikke satt det inn enda men har ikke særlig tro på det heller. Uforklarlig barnløs og drittlei Anonymkode: efae1...e37 Får mange egg ut, men mellom dag 3 og 5 faller alle embryo fra utenom ett. Anonymkode: efae1...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Får mange egg ut, men mellom dag 3 og 5 faller alle embryo fra utenom ett. Anonymkode: efae1...e37 Huff så leit.. hva gjør dere videre? Privat? ❤️ Anonymkode: 332f7...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #7 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Huff så leit.. hva gjør dere videre? Privat? ❤️ Anonymkode: 332f7...8b7 Vi har kun gått privat, og tviler på ar vi går over til det offentlige da de er mer firkantet. Ikke fordet, har prøvd alt av støttemedisiner og tester så går. Klinikken har fortsatt troen, men ikke jeg. Anonymkode: efae1...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #8 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg er ikke målgruppen, men damer please ikke gi opp. Jeg var prøver i 2014-2019 så da mistet vi vesla som var første barnet. Vi fikk igjen i 2021. Da var jeg 34 når jeg fikk levende friskt barn. Hele ivf prosessen tar tid og man må være forberedt på karusell av et liv. Måtte dere få det til 🩷 Anonymkode: b5870...e86 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #9 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ikke målgruppen, men damer please ikke gi opp. Jeg var prøver i 2014-2019 så da mistet vi vesla som var første barnet. Vi fikk igjen i 2021. Da var jeg 34 når jeg fikk levende friskt barn. Hele ivf prosessen tar tid og man må være forberedt på karusell av et liv. Måtte dere få det til 🩷 Anonymkode: b5870...e86 Tusen takk for støttende ord ❤️ godt å høre at det endte bra for dere! Anonymkode: 332f7...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #10 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 12.58): Så trist å høre ❤️ kan jeg spørre hvor du gjør ivf? Anonymkode: 332f7...8b7 Porsgrunn 🤍 Anonymkode: 3e20a...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #11 Del Skrevet 8. november 2023 Går under den definisjonen om en måneds tid, da vi har prøvd et år uten hell. Jeg har PCOS, og det er ikke så mye jeg får gjort med selve cystene og det siden jeg er normalvektig og allerede spiser mye antioksidanter etc. Går nå til akupunktur og betaler i dyre dommer for det, i kombinasjon med letrozol. Henvisning til IVF er like rundt hjørnet (mangler bare HyCoSY av undersøkelser). Håper jo at akupunkturen kan hjelpe oss slik at vi slipper IVF. De fleste jeg kjenner blir gravid med en gang. Synes selvsagt det er kjipt å være en av de som sliter. Anonymkode: b726b...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #12 Del Skrevet 8. november 2023 🙋🏼♀️ jeg er 27 år! Vært prøver siden jeg var 21 - Fikk ett barn med IUI ifjor, da jeg var 26. Eneste gangen jeg har fått en positiv test. Holder nå på med søskenforsøk. Har hatt 3 runder med IUI nå, og går over på IVF. Anonymkode: 9da5f...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #13 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg er 26 år og vi har prøvd i 2 år. Vi skal igang med ICSI rundt februar-mars 😊 Grunnen her en mannlig faktor. Hvorfor har dere andre IVF?😌 Anonymkode: bf21e...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #14 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er 26 år og vi har prøvd i 2 år. Vi skal igang med ICSI rundt februar-mars 😊 Grunnen her en mannlig faktor. Hvorfor har dere andre IVF?😌 Anonymkode: bf21e...1fd Ts her. Årsaken vår er ukjent, de finner ingenting galt med noen av oss. Hverken på fertilitetsutredning eller habituell abort utredning… Anonymkode: 332f7...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #15 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. Årsaken vår er ukjent, de finner ingenting galt med noen av oss. Hverken på fertilitetsutredning eller habituell abort utredning… Anonymkode: 332f7...8b7 Dessverre noen tilfelles de ikke finner ut årsaken ja. Krysser fingrene for oss begge at det går snart 🤞🏼 Anonymkode: bf21e...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå