AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Møtt en mann jeg opplevde kjemi med. Men en dag så begynte han å snakke om fortiden sin. Han la ut om at han tidligere har nedlagt veldig mange damer, vært utforskende og eksperimenterende seksuelt, at han har vært utro. Men så fant han Gud og har endret seg. Jeg har ikke spurt om hans seksuelle fortid, han bare ville fortelle det, som han sa. Men det stoppet jo ikke der. Det var også viktig for han å si at han hadde ei dame i livet nå som hele tiden var ute etter å bli kjæreste med han. Han snakket nedlatende om henne, som at 'hun forstår jo ikke at jeg ikke vil ha henne men hun maser veldig ofte, faktisk flere ganger i året men jeg vil ikke ha henne'. Jeg spurte hvorfor han fortalte dette siden det ikke var noe jeg trengte bekymre meg for? Jo det var jo greit å vite at hun kom nok til å henge på han selvom han evt ble sammen med meg. Jeg fikk inntrykk av at det var viktig for han å fortelle meg hvor ettertraktet han er... Skjønner fortsatt ikke hensikten med å si dette. Så I samme samtale forteller han at han kom til å ikke kysse meg eller være fysisk nær meg før han kjente for det. Jeg måtte bare vite det at det var han som skulle bestemme når et første kyss kom til å skje, ikke jeg. Jeg ble helt satt ut av det og opplevde det som om han holdt tilbake nærhet fra meg. Dagen før hadde han fått vite at mitt kjærlighetsspråk er fysisk nærhet og at jeg trenger intimitet. Hva skjer egentlig her? Hvorfor fortelle om ekser, sex og ei som digger han, når jeg ikke har spurt? Og disse rare uttalelser om fysisk nærhet? Samtalen og alt dette rare kom frem etter ca 6 ukers dating. Da hadde jeg allerede lurt på hvorfor han ikke kysset meg, men snakket om at han hadde lyst. Jeg sa "det er lov å kysse meg" men han bare så rart på meg og sa nei det skulle han ikke. Så kommer denne rare samtalen. Nå er det gått 8 uker og han holder igjen det fysiske men vil være sammen med meg. Prøver han å forvirre meg? Gjøre meg sjalu eller engstelig.? Hva skal jeg gjøre nå? Jeg lurer jo på om han ikke er helt frisk... Anonymkode: e0415...42f 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Kontrollerende og nedlatende.... Løp!!! Anonymkode: cea4f...c62 14 2 15
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 VÆR SÅ GOD NESTE! denne fyren kjenner jeg at er for mye å forholde seg til bare det å lese om. Anonymkode: 6d310...c09 12 2 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Ps, de fleste mennesker GIR seg etter en ordentlig samtale og avvisning, har en følelse av at den damen som ofte prøver seg på han, har han tidligere manipulert/hektet. Bare se hvordan han omtaler et menneske som bare ønsker å være sammen med ham? Avsmak. Anonymkode: 6d310...c09 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 HÆ? Mannen er rar! Hvordan tror du han BLIR fremover? Fortelle om sin seksuelle fortid og hvor ettertraktet han er, og vil ikke kysse deg… er han autist? Anonymkode: d552e...60e 8 6
frøkna Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 Ingen vits å spekulere i hvorfor han gjør det. Han høres ikke riktig god ut, og vanskelig å si akkurat hva det er som ligger bak sånn oppførsel. Virker jo som at han prøver å ta litt kontrollen her, og vil vise deg at han er sjefen i relasjonen 9 4
Duff Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 Når ting blir for spesielt så er det gjerne for spesielt. Jeg hadde ikke fortsatt med en slik fyr. 12 1
Snupps66 Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 8 uker og ikke ett kyss.. jeg hadde gått tvert. Men så er nærhet ett must i mitt liv. og jeg elsker den fasen der man ikke klarer å holde hende unna hverandre. Han høres manipulativ ut. Han skal bestemme, og bare må fortelle deg at han har en som venter om du ikke godtar hans regler. 10 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 Han hørtes jo ut som en total dust. Hadde aldri giddet å fortsette å treffe en så teit og umoden mann. Hadde heller kvalt meg selv med mine egne hender enn å bli sammen med denne idioten Anonymkode: 17ee8...924 9 1
BobbySocks Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 For en snåling. Så snåle mennesker hadde jeg ikke orket engasjere meg i. 8
Blåtrå Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 Etter 8 uker har dere ikke kysset, fordi han bestemmer når han vil kysse? Og hvorfor i all verden forteller han deg om sexlivet sitt han har hatt med andre? Dette er rart, du må stole på din magefølelse! 4 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 Ville heller vært alene enn sammen med en sånn fyr. Høres veldig kontrollerende ut. Og kan godt hende han nå sjekker ut hvor mye drit han kan slippe unna med. Og hvis du godtar hans dårlige oppførsel så eskalerer det sakte men sikkert til du sitter der i et forhold der du blir utsatt for psykisk og kanskje også fysisk vold. Avslutt før det går for langt. Mek vær obs på at han kan komme med alle slags unnskyldninger og love gull og grønne skoger dersom du sier hva grunnen er. Ville sagt at grunnen "manglende/forsvunnede følelser". Det kan han ikke overtale deg til at det ikke stemmer. Anonymkode: fe108...769 8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 Veldig rart alt sammen. Virker som han enten mangler sosiale antenner eller prøver å kontrollere deg. Uansett er han ikke godt nytt. Anonymkode: e7557...73e 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #14 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men så fant han Gud og har endret seg. Jeg lurer jo på om han ikke er helt frisk... Anonymkode: e0415...42f Stemmer på en prikk. Finnes ikke frisk. Spytt bak din venstre skulder, LØP og se deg ALDRI tilbake igjen. Anonymkode: 019af...9aa 7 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. november 2023 #15 Skrevet 7. november 2023 Dette høres helt håpløst ut. Jeg hadde ikke giddet 8 uker uten et kyss. Han høres kontrollerende og skrytete ut, ikke akkurat sjarmerende egenskaper. Spørs om ikke han kommer løpende etter deg når du avviser ham da...
Ulla Ullsokk Skrevet 7. november 2023 #16 Skrevet 7. november 2023 Hadde det kun vært fortiden han ville fortelle om, for å come clean i tilfelle du skulle høre at han var en drittsekk tidligere, så kunne jeg overlevd det. Men det med at HAN skal bestemme det første kysset og det allerede har gått mange uker, DET skurrer mer. Og de to tingene sammen er jo ikke normalt! I tillegg vet at at intimitet er viktig for deg. Ikke er godt tegn! Det er noe kontrollerende på gang her, uansett hensikt. 9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #17 Skrevet 7. november 2023 Ulla Ullsokk skrev (8 minutter siden): Hadde det kun vært fortiden han ville fortelle om, for å come clean i tilfelle du skulle høre at han var en drittsekk tidligere, så kunne jeg overlevd det. Men det med at HAN skal bestemme det første kysset og det allerede har gått mange uker, DET skurrer mer. Og de to tingene sammen er jo ikke normalt! I tillegg vet at at intimitet er viktig for deg. Ikke er godt tegn! Det er noe kontrollerende på gang her, uansett hensikt. Takk for at du sa dette. jeg har nemlig lurt på, mange ganger, om han egentlig bare ønsket legge alle kort på bordet, være ærlig om sin fortid og ærlig om hun dama som er så "på". Jeg tenkte at han kanskje bare ville være grei og superærlig og jeg la godviljen til. Men det gir meg vondt i magen og det skaper uansett en usikkerhet i meg og jeg liker det ikke. Måten han sier det på, blir litt sånn selvhevdende, som om han skryter nærmest. Og han er veldig vag rundt hun som er "på", litt som at jeg nesten skal tro han har noen følelser for henne. Han sier han ikke har det,men bringer henne på banen hele tiden og snakker da nedlatende om henne, men samtidig kan han si at hun er et skjønt menneske..... Det skurrer helt klart og jeg burde reagert tidligere. Nå planlegger jeg hvordan jeg kan avslutte dette. ts Anonymkode: e0415...42f 5 5 1
Ulla Ullsokk Skrevet 7. november 2023 #18 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for at du sa dette. jeg har nemlig lurt på, mange ganger, om han egentlig bare ønsket legge alle kort på bordet, være ærlig om sin fortid og ærlig om hun dama som er så "på". Jeg tenkte at han kanskje bare ville være grei og superærlig og jeg la godviljen til. Men det gir meg vondt i magen og det skaper uansett en usikkerhet i meg og jeg liker det ikke. Måten han sier det på, blir litt sånn selvhevdende, som om han skryter nærmest. Og han er veldig vag rundt hun som er "på", litt som at jeg nesten skal tro han har noen følelser for henne. Han sier han ikke har det,men bringer henne på banen hele tiden og snakker da nedlatende om henne, men samtidig kan han si at hun er et skjønt menneske..... Det skurrer helt klart og jeg burde reagert tidligere. Nå planlegger jeg hvordan jeg kan avslutte dette. ts Anonymkode: e0415...42f Du styrer nok unna mye trøbbel og skade på selvfølelsen din hvis du dropper han her, ja. Jeg skjønner ikke hva han vil, holde deg usikker, antagelig, men hvorfor? Det er jo så viktig at begge er trygge om et forhold skal være godt! Han legger opp til noe som ikke er bra her! Bare det at han snakker nedlatende som denne "skjønne" personen, som du må regne med at "kommer til å henge etter han", er jo ikke friskt! Hallo, liksom! Det hadde ikke vært verre enn å si at han ikke er interessert, at han treffer en annen og at hun må holde seg unna! Kan det være at han sier det samme om deg til henne? Man vet aldri, typen høres jo koko ut. Lykke til! ❤️ 5 2
PM75 Skrevet 7. november 2023 #19 Skrevet 7. november 2023 Han høres særdeles selvopptatt! Meg, meg og meg.. spør han noe om deg og ditt i det hele tatt? Hva får du ut av å date han her? Og veldig spesiell monolog han kom med!! 5
Ishavsrøya Skrevet 7. november 2023 #20 Skrevet 7. november 2023 Uff så usexy oppførsel....værsågod neste 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå