. Anonym. Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Jeg og kjæresten min møttes på nett i februar, vi har sendt hverandre talemeldinger, brukt skype til å videoringe og jeg har hørt henne synge, spille piano og gitar. Vi hadde planer om å møtes m.m. Vi har veldig god kjemi. Vi er kjempeglad i hverandre og elsker hverandre. Akutt myelogen leukemi (AML) ble oppdaget for noen veker siden men det er for sent fordi symptomene i kroppen hennes har forverret seg til det værste, så hun takler ikke behandling. Søsteren hennes fortalte til meg forrige torsdag at hun er døende. Jeg har ikke hørt fra dem siden torsdag. Hvordan bearbeider man dette? 8
Carrot Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Først ❤️ beklager at du nå må stå i dette. Jeg tenker at hun kanskje trenger tid til å bearbeide, så du kan jo bare si at du er der om og når hun evt er klar og at du skjønner at dette vil bli krevende? Men bearbeide? Det tror jeg man gjør i etterkant..
. Anonym. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2023 Carrot skrev (5 minutter siden): Først ❤️ beklager at du nå må stå i dette. Jeg tenker at hun kanskje trenger tid til å bearbeide, så du kan jo bare si at du er der om og når hun evt er klar og at du skjønner at dette vil bli krevende? Men bearbeide? Det tror jeg man gjør i etterkant.. Det skjønner jeg. Jeg vet jo ikke om hun er død allerede eller ikke, sånn som jeg forstod det som ble skrevet så har hun ikke lang tid igjen.
Eva-Lena Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 . Anonym. skrev (2 minutter siden): Det skjønner jeg. Jeg vet jo ikke om hun er død allerede eller ikke, sånn som jeg forstod det som ble skrevet så har hun ikke lang tid igjen. Kan du ikke sende en mld til denne søsteren og høre hvordan det går?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Hun bor i Norge? Anonymkode: 0bfe6...ded
. Anonym. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun bor i Norge? Anonymkode: 0bfe6...ded Ja.
. Anonym. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2023 Eva-Lena skrev (12 minutter siden): Kan du ikke sende en mld til denne søsteren og høre hvordan det går? Vi har kommunikasjonen gjennom Skype.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 Dette høres kjempesnodig ut. Har det vært sendt penger til dette mennesket? Har dere truffet hverandre? Sett hverandre på videochat? Er du sikker på at dette ikke er catfishing og svindel? Anonymkode: 0abb7...a02 9
exictence Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 ❤️ Har du møtt henne i virkeligheten? 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 Så fryktelig trist. Jeg vet hvordan du har det. Jeg mistet min samboer og forlovede til ALL i 20-årene. Det man sørger over er alle drømmene og dagene som ikke ble noe av. Jeg hedrer det vi har hatt, og har en plass i naturen jeg drar til for å snakke med han. Et sted der himmelen møter havet i horisonten. Anonymkode: 657e6...156 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 Jeg vet om MANGE unge jenter som har kommet opp med lignende ting. Hvordan vet du at dette er sant? Jeg tenker ikke svindel, men enten ei som trenger oppmerksomhet eller at hun slår opp med deg på en feig måte. Anonymkode: 68114...885 5
. Anonym. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette høres kjempesnodig ut. Har det vært sendt penger til dette mennesket? Har dere truffet hverandre? Sett hverandre på videochat? Er du sikker på at dette ikke er catfishing og svindel? Anonymkode: 0abb7...a02 Nei, jeg har ikke sendt penger til henne, hun har heller ikke spurt. Vi hadde planer om å treffe hverandre, det står i innlegget. Ja, vi har videochattet osv. Ja, jeg er sikker på at dette ikke er catfishing eller svindel.
. Anonym. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet om MANGE unge jenter som har kommet opp med lignende ting. Hvordan vet du at dette er sant? Jeg tenker ikke svindel, men enten ei som trenger oppmerksomhet eller at hun slår opp med deg på en feig måte. Anonymkode: 68114...885 Jeg vet at dette er sant på grunn av alt vi har gjort over nett siden februar.
. Anonym. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #14 Skrevet 7. november 2023 exictence skrev (1 time siden): ❤️ Har du møtt henne i virkeligheten? Det står i innlegget at vi hadde planer om å møtes.
liil Skrevet 7. november 2023 #15 Skrevet 7. november 2023 Dere bor begge i Norge, har nettdatet 8-9 måneder og ikke truffet hverandre..? 🤔 1
. Anonym. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #16 Skrevet 7. november 2023 liil skrev (Akkurat nå): Dere bor begge i Norge, har nettdatet 8-9 måneder og ikke truffet hverandre..? 🤔 Riktig. Hun har vært inn og ut av sykehus på grunn av anemi. Hun har også vært i behandling for ptsden sin og utredning.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #17 Skrevet 7. november 2023 Voksne folk er ikke kjæreste med noen de ikke har møtt. Det er for fjortiser, nutcases og nettsvindlere. Det medisinske i det du beskriver er vilt usannsynlig, så nettsvindler er det mest sannsynlige her. Ønsk lykke til og finn deg en ekte partner. Anonymkode: dc1ec...cd8 7 3
. Anonym. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #18 Skrevet 7. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Voksne folk er ikke kjæreste med noen de ikke har møtt. Det er for fjortiser, nutcases og nettsvindlere. Det medisinske i det du beskriver er vilt usannsynlig, så nettsvindler er det mest sannsynlige her. Ønsk lykke til og finn deg en ekte partner. Anonymkode: dc1ec...cd8 Haha, k. Det er din mening. Bekjentskap er fullt mulig å starte over nettet. Du er ikke lege eller profesjonell, så du vet ingenting. Endret 7. november 2023 av . Anonym. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #19 Skrevet 7. november 2023 En kjæreste du aldri har møtt? OK. Anonymkode: de36c...285 1
Gjest theTitanic Skrevet 7. november 2023 #20 Skrevet 7. november 2023 Elsker en du aldri har møtt? Det lukter litt fisk av at hun, uansett hvor syk hun er, ikke kan møte deg eller du kan komme på besøk i løpet av de 8-9 mnd dere har kalt dere kjærester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå