AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Hei! Kan dere hjelpe meg.. Vil kjøpe en gave til ei jente på 13 år. Den store interessen er Korea og K-pop. Tenkte bruke rundt 200 kr. Kanskje mindre. Noen som vet om noe koreansk godteri? /noe som er populært i Korea? Har googlet og sjekket norske nettbutikker såå mange ganger nå, men blir ikke klok. Anyone? Eller andre tips? 😍 Anonymkode: c3762...db0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Asiatiske butikker har gjerne mat og godis fra korea. Husker når venninna mi hadde dilla på japan, ALT derfra var spennende 😃 Anonymkode: 9aa1f...548
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Hvis hun liker alt med Korea tenker jeg at et maleri eller bilder av store leder og store etterfølger kanskje kan bli populært? Anonymkode: 342fd...67d 1 4
sommermor Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Det er Sør Korea da regner jeg med. 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis hun liker alt med Korea tenker jeg at et maleri eller bilder av store leder og store etterfølger kanskje kan bli populært? Anonymkode: 342fd...67d Hæhæ ja. Bra tips. Anonymkode: c3762...db0 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 sommermor skrev (Akkurat nå): Det er Sør Korea da regner jeg med. Hehe, ja, regner jeg også med. 🤷♀️😂 Ts Anonymkode: c3762...db0 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Asiatiske butikker har gjerne mat og godis fra korea. Husker når venninna mi hadde dilla på japan, ALT derfra var spennende 😃 Anonymkode: 9aa1f...548 Takk, ja, skjønner, men da må jeg lese på alt om det er fra Korea (sør-koreeea).. Men fra Japan går kanskje også bra?? Ts Anonymkode: c3762...db0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, ja, skjønner, men da må jeg lese på alt om det er fra Korea (sør-koreeea).. Men fra Japan går kanskje også bra?? Ts Anonymkode: c3762...db0 Min erfaring er at de aldri har noe fra nord korea, det er bare sør korea, jeg har aldri funnet noe fra nord korea i butikker selv så det tror jeg ikke skal være så vanskelig? Japan tror jeg kanskje ikke er innafor ☺️ Anonymkode: 9aa1f...548
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min erfaring er at de aldri har noe fra nord korea, det er bare sør korea, jeg har aldri funnet noe fra nord korea i butikker selv så det tror jeg ikke skal være så vanskelig? Japan tror jeg kanskje ikke er innafor ☺️ Anonymkode: 9aa1f...548 Okei, takk 😊 virker vanskelig på nett, men kanskje lettere fysisk butikk likevel da😊 Ts Anonymkode: c3762...db0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 Hvilke grupper det hun liker da? Om du vil kjøpe noe av musikken, så er imusic.dk stedet. De har også en del merch. Cocodive har også en hel masse ting. Anonymkode: f1e1b...230
døgnflue Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 (endret) Jeg bestiller en del ting her ifra https://k-ramen.eu/ Der kan du for eks kjøpe nuddle med kimchi smak, Kimchi er nasjonal retten i Korea. Ser hun serier er ofte den smaken snakket om den retten. Du kan også kjøpe godteri og sånt og sortere på land. OBS om du kjøper noen nuddler så sjekk at de ikke er sterke. I Korea er det både svak og sterk og de som liker sterk mat får det veeeeldig sterkt. Endret 7. november 2023 av døgnflue 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei! Kan dere hjelpe meg.. Vil kjøpe en gave til ei jente på 13 år. Den store interessen er Korea og K-pop. Tenkte bruke rundt 200 kr. Kanskje mindre. Noen som vet om noe koreansk godteri? /noe som er populært i Korea? Har googlet og sjekket norske nettbutikker såå mange ganger nå, men blir ikke klok. Anyone? Eller andre tips? 😍 Anonymkode: c3762...db0 Been there🤣 Asia trenden.... Kjøpte klær på en nettside for kpop. Hette genser osv Anonymkode: 3fc94...34d 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 døgnflue skrev (2 minutter siden): Jeg bestiller en del ting her ifra https://k-ramen.eu/ Der kan du for eks kjøpe nuddle med kimchi smak, Kimchi er nasjonal rettet i Korea. Ser hun serier er ofte den smaken snakket om den retten. Du kan også kjøpe godteri og sånt og sortere på land. OBS om du kjøper noen nuddler så sjekk at de ikke er sterke. I Korea er det både svak og sterk og de som liker sterk mat får det veeeeldig sterkt. Takk for tips av siden Kimchi-nudler er steike gode. Jjajang er også nydelig https://k-ramen.eu/products/samyang-jjajang-ramen Kok et ett, stek noe kjøtt og legg til vårløk og gulrot så har man middagen Anonymkode: f1e1b...230 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #14 Skrevet 7. november 2023 Om hun er BT-stan, er Jin-ramen obligatorisk : https://k-ramen.eu/products/ottogi-jin-ramen-mild Anonymkode: f1e1b...230
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #15 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilke grupper det hun liker da? Om du vil kjøpe noe av musikken, så er imusic.dk stedet. De har også en del merch. Cocodive har også en hel masse ting. Anonymkode: f1e1b...230 Takk. Liker BTS i alle fall. 😊 Tenkte det ble for dyrt med noe sånt, derfor godteri, men var vanskelig å finne. Ts Anonymkode: c3762...db0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #16 Skrevet 7. november 2023 Er det kanskje mest koreansk mat? Vanskelig å finne godteri? Anonymkode: c3762...db0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #17 Skrevet 7. november 2023 De populære samyang nudlene er vel koreansk? De får du kjøpt hos de fleste asiatiaske matbutikker, ellers mange plasser på nett. Om du vet litt hvilke band hun liker, kan du også kjøpe merch. Outland, neo-Tokyo og supernerds er butikker/nettbutikker du kan sjekke ut. Anonymkode: df4be...941 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #18 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Liker BTS i alle fall. 😊 Tenkte det ble for dyrt med noe sånt, derfor godteri, men var vanskelig å finne. Ts Anonymkode: c3762...db0 Jin-ramen da Det finner du også i mange asiatiske butikker her i Norge. Den blå, som er linket til over, er den mildeste. Den rød er mest spicy. Har hun albumene? Der er mye på finn å få tak i. Anonymkode: f1e1b...230
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #19 Skrevet 7. november 2023 yesstyle.com har masse fra Sør Korea og Japan. https://www.yesstyle.com/en/lifestyle-mobile-cases-protectors/list.html/bcc.15844_bpt.46#/l=1&bpt=46&bt=37&pn=2&sb=136&s=10&bcc=15844 Anonymkode: e2d60...aef
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #20 Skrevet 7. november 2023 døgnflue skrev (10 minutter siden): Jeg bestiller en del ting her ifra https://k-ramen.eu/ Der kan du for eks kjøpe nuddle med kimchi smak, Kimchi er nasjonal retten i Korea. Ser hun serier er ofte den smaken snakket om den retten. Du kan også kjøpe godteri og sånt og sortere på land. OBS om du kjøper noen nuddler så sjekk at de ikke er sterke. I Korea er det både svak og sterk og de som liker sterk mat får det veeeeldig sterkt. Takk. Men på alle nettbutikker jeg finner og jeg sorterer etter land, så er det kun matvarer under "koreanske varer"? Slik som her https://www.norwayamericana.no/categories/koreanske--produkter Ts Anonymkode: c3762...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå