Gå til innhold

Får ikke stoppet søppelmail i outlook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir bombet med slike mail hver dag i Outlook men får ikke stoppet de. Når jeg prøver å blokkere meldingene er blokker knappen ikke mulig å trykke på. Jeg får heller ikke til å opprette filter som slettet de automatisk. Får bare til å trykke på rapporter søppelpost men en time senere er det en ny helt lik mail. Tips?Screenshot_20231107-0659263.thumb.png.5e0b9209611bc19983a6f3c567a78975.png

Anonymkode: d6239...d5c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er ikke Outlook, men alle sidene du gir godkjenning til å selge adressen din til...

Du må bli mer kritisk til hva du godtar og hvilke sider du bruker, evt oppdatere godkjenningene dine.

Anonymkode: 46f1b...8d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir bombet med slike mail hver dag i Outlook men får ikke stoppet de. Når jeg prøver å blokkere meldingene er blokker knappen ikke mulig å trykke på. Jeg får heller ikke til å opprette filter som slettet de automatisk. Får bare til å trykke på rapporter søppelpost men en time senere er det en ny helt lik mail. Tips?Screenshot_20231107-0659263.thumb.png.5e0b9209611bc19983a6f3c567a78975.png

Anonymkode: d6239...d5c

Har hatt samme problemet over lang tid og det funker ikke å blokkere eller rapportere i appen på telefon eller appen på PC, det du må gjøre er å åpne e-posten i en nettleser på PC.

Da kan du rapportere disse e-postene som phishing, du må også rapportere de som havner i søppelboksen. Det vil ta tid men det fungerer.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet er ikke Outlook, men alle sidene du gir godkjenning til å selge adressen din til...

Du må bli mer kritisk til hva du godtar og hvilke sider du bruker, evt oppdatere godkjenningene dine.

Anonymkode: 46f1b...8d5

Jo problemet er Outlook og filtrene til Microsoft, er flust med tråder om dette på Reddit.

Anonymkode: d1d51...a33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...