AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Jeg blir bombet med slike mail hver dag i Outlook men får ikke stoppet de. Når jeg prøver å blokkere meldingene er blokker knappen ikke mulig å trykke på. Jeg får heller ikke til å opprette filter som slettet de automatisk. Får bare til å trykke på rapporter søppelpost men en time senere er det en ny helt lik mail. Tips? Anonymkode: d6239...d5c 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Problemet er ikke Outlook, men alle sidene du gir godkjenning til å selge adressen din til... Du må bli mer kritisk til hva du godtar og hvilke sider du bruker, evt oppdatere godkjenningene dine. Anonymkode: 46f1b...8d5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir bombet med slike mail hver dag i Outlook men får ikke stoppet de. Når jeg prøver å blokkere meldingene er blokker knappen ikke mulig å trykke på. Jeg får heller ikke til å opprette filter som slettet de automatisk. Får bare til å trykke på rapporter søppelpost men en time senere er det en ny helt lik mail. Tips? Anonymkode: d6239...d5c Har hatt samme problemet over lang tid og det funker ikke å blokkere eller rapportere i appen på telefon eller appen på PC, det du må gjøre er å åpne e-posten i en nettleser på PC. Da kan du rapportere disse e-postene som phishing, du må også rapportere de som havner i søppelboksen. Det vil ta tid men det fungerer. AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet er ikke Outlook, men alle sidene du gir godkjenning til å selge adressen din til... Du må bli mer kritisk til hva du godtar og hvilke sider du bruker, evt oppdatere godkjenningene dine. Anonymkode: 46f1b...8d5 Jo problemet er Outlook og filtrene til Microsoft, er flust med tråder om dette på Reddit. Anonymkode: d1d51...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå