AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Skal bestille billetter på chat noir og leter etter et rimelig hotellrom til samboeren min og meg i nærheten. Gjerne kort gåavstand. Prøvd å lese litt på nettet og tilbakemeldingene er så som så på hotellene jeg har kikket på. Setter stor pris på hjelp i denne jungelen. Anonymkode: d4d3d...223
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Du klarer vel finne hotell uten å spørre oss, og vi vet jo ikke hva du liker eller har råd til. Men da sier jeg The Thief eller Sommero. Da får du ikke bare en opplevelse på Chat Noir, men også på hotell. Anonymkode: aa681...5a6
Kjetil E Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du klarer vel finne hotell uten å spørre oss, og vi vet jo ikke hva du liker eller har råd til. Men da sier jeg The Thief eller Sommero. Da får du ikke bare en opplevelse på Chat Noir, men også på hotell. Anonymkode: aa681...5a6 The Thief er vel ikke akkurat et rimelig hotell, slik TS etterlyser. Vil faktisk tro at det nærmeste hotellet i rimelig prisklasse til Chat Noir er P-Hotels i Grensen. 1
reiseglad Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Jeg ville bodd på hotell Christiania Teater eller Thon hotell Cecil.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Takk for svar😊 Anonymkode: d4d3d...223
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 Jeg bodde på Thon Hotel Cecil når jeg skulle på show på Chat Noir. Helt OK hotell. Ikke noe fancy pancy, men kort gangavstand- Anonymkode: eb178...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå