Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe nano sim?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe TP-Link M7200 4G LTE trådløs WiFi-router på elkjøp, men etter å ha sett videoer på youtube innser jeg at jeg trenger  simkort og det finner ikke jeg på nettsiden.. bare adapter for sim kortet finner jeg og jeg vet ikke om jeg skal ha nano sim eller micro sd. Har noen erfaringer med dette produktet og kan gi meg litt tips?

Anonymkode: 65554...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt står på quick installation guide som ligger på nettsiden :) Vanlig simkort størrelse. 

image.thumb.png.5858defa8a68d5a84aa66fc037ab8358.png

Anonymkode: ef89b...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo skaffe simkort fra nettleverandøren du skal bruke.

Anonymkode: 32b6e...192

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har tenkt å kjøpe TP-Link M7200 4G LTE trådløs WiFi-router på elkjøp, men etter å ha sett videoer på youtube innser jeg at jeg trenger  simkort og det finner ikke jeg på nettsiden.. bare adapter for sim kortet finner jeg og jeg vet ikke om jeg skal ha nano sim eller micro sd. Har noen erfaringer med dette produktet og kan gi meg litt tips?

Anonymkode: 65554...fe2

Simkort får du fra Telenor/ICE/Telia eller noen av de andre mobiloperatørene. Du får ikke kjøpt simkort. Om du skulle fått kjøpt et brukt er det ingenting du kan gjøre med det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som AB over her skriver - finn ut hvilken operatør du vil bruke, så får du simkort av de sammen med abonnement.

Evt om du har mye data inkludert i mobilabonnementet du har, kan du bare bestille tvilling-sim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...