AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Var 20 da jeg først holdt på med en på 27. Etter to år bestemte jeg meg for å avvise han for godt. Nå som 27 åring og han 25, har vi funnet hverandre, men når jeg ser på hvordan han var da og ser ut nå + han blir jo bare eldre og det blir jeg også at jeg kanskje har godt glipp av han da både jeg og han var på vårt beste. Jeg elsker han og vil så klart inn i forhold, men søren som jeg bommet. Hadde jeg visst at jeg skulle tilbake til han, hadde jeg nok aldri avvist han. Anonymkode: 8368e...c44
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Du er ikke de samme som du var syv år siden. Det er en grunn til at det ikke klaffet da og det er ok. Hvis du er en som tviler og grubler ville du grublet over det motsatte eller lignende om dere hadde blitt sammen da. Du må slippe disse tankene, de betyr ingenting. Det som er bra er at dere er sammen nå og fremdeles unge. Anonymkode: aaf59...df3 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Du tror dere har hatt deres beste år i begynnelsen av 20-årene?? 😂😂 Definisjonen på ung dette. Anonymkode: d4dc0...ad2 4 1
Blåjojo Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Sånt som skjer det. Men vi blir jo alle eldre og i noen tilfeller bare bedre. Dessuten er det jo det dere har her og nå som gjelder.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke de samme som du var syv år siden. Det er en grunn til at det ikke klaffet da og det er ok. Hvis du er en som tviler og grubler ville du grublet over det motsatte eller lignende om dere hadde blitt sammen da. Du må slippe disse tankene, de betyr ingenting. Det som er bra er at dere er sammen nå og fremdeles unge. Anonymkode: aaf59...df3 Ja, men realiteten er at både jeg og han ikke er så unge som vi var. Særlig han som var 7 år eldre og nå er han 35, jeg pusher 30. Nå har han blitt små skalla og litt lubben, mens jeg begynner å få aldring merker rundt omkring kroppen, ikke det at det er problem av seg selv, men hvis jeg skulle tilbake så hvorfor får jeg en dårlige versjon av han? det er bare det som plager meg. TS Anonymkode: 8368e...c44
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Både jeg og han ikke er så unge som vi var.... Anonymkode: 8368e...c44 Ingen er så unge som de var, unntatt de helt unge som mangler livserfaring. Anonymkode: 332af...da7 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 Og hva tenker du at du kan gjøre med det? Gå tilbake i tid? Anonymkode: cef74...c92 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 Jeg tenker jo ikke at mannen min på 38 er en dårligere versjon av han jeg ble sammen med på 18. Vel er det en tjue kilo tyngre versjon jeg har nå, med mer hår på kroppen og med smilerynker. Men dårligere versjon? Definitivt ikke! Jeg har en mer reflektert, klokere, romsligere og ikke minst mer erfaren versjon enn den jeg hadde for tjue år siden. Hadde du vært tjue og skrevet det du skriver, hadde jeg ikke reagert. Men til å nærme seg 30, så fremstår du svært lite reflektert. Anonymkode: 89d9e...141 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var 20 da jeg først holdt på med en på 27. Etter to år bestemte jeg meg for å avvise han for godt. Nå som 27 åring og han 25, har vi funnet hverandre, men når jeg ser på hvordan han var da og ser ut nå + han blir jo bare eldre og det blir jeg også at jeg kanskje har godt glipp av han da både jeg og han var på vårt beste. Jeg elsker han og vil så klart inn i forhold, men søren som jeg bommet. Hadde jeg visst at jeg skulle tilbake til han, hadde jeg nok aldri avvist han. Anonymkode: 8368e...c44 Dere er ikke samme personer som for 7 år siden. Et ikke sikkert dere hadde passet ilag da. Anonymkode: 732e3...94e 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, men realiteten er at både jeg og han ikke er så unge som vi var. Særlig han som var 7 år eldre og nå er han 35, jeg pusher 30. Nå har han blitt små skalla og litt lubben, mens jeg begynner å få aldring merker rundt omkring kroppen, ikke det at det er problem av seg selv, men hvis jeg skulle tilbake så hvorfor får jeg en dårlige versjon av han? det er bare det som plager meg. TS Anonymkode: 8368e...c44 Lurer på hva du mener med at du elsker ham, når du er så lite fornøyd med ham. Anonymkode: c68fd...a41 2
PM75 Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 Du skriver at du nærmer deg 30. Jeg har vanskelig for å forstå at en på den alderen er så lite reflektert. Men det er vel slik at noen blir voksne, mens andre bare blir eldre 😉
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 Er 41 og møtt en nå som er et par år eldre. Vi hadde aldri vært klar for hverandre tidligere. Livserfaringer og modenhet gjorde at vi nå fant hverandre og er på samme sted i livet og klar for et nytt type forhold. Timing. Det er ofte det viktigste mht når du treffer en person.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 Hvis du tenker sånn så er dette garantert ikke kjærlighet. Anonymkode: 95d8c...cdc 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #14 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Var 20 da jeg først holdt på med en på 27. Etter to år bestemte jeg meg for å avvise han for godt. Nå som 27 åring og han 25, Nå som du er 27 er han 2 år yngre enn deg. Anonymkode: b61e1...95b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå