AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Hvilken kalender har dere? Anonymkode: 8f329...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfugl1n Skrevet 7. november 2023 #2 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg har kjøpt kalenderen til natursalver.no i år også. Jeg var kjempe fornøyd i fjor og ut i fra hint som har kommet på some kanalene til eieren er den enda bedre i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullhavet Skrevet 9. november 2023 #3 Del Skrevet 9. november 2023 Negllakk kalender fra essie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Del Skrevet 9. november 2023 Skal bare ha en den billige sjokolade med bilde kalenderen og flax kalender 😊 Anonymkode: 98f48...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2023 #5 Del Skrevet 9. november 2023 Clinique til meg. L'oreal til tenåringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Del Skrevet 9. november 2023 OPI 💅🏽 Anonymkode: fa970...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Del Skrevet 9. november 2023 Flax-kalender Anonymkode: b59a1...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #8 Del Skrevet 9. november 2023 Får bestandig av mannen min ❤️. I år fikk jeg Rituals. Er mest glad i kalendere med kremer, såper osv. I kalendere med sminke er det som regel masse produkter som ikke passer meg i farger, eller ting jeg ikke bruker Anonymkode: de28c...03b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. november 2023 #9 Del Skrevet 9. november 2023 I fjor hadde jeg Essence, ga bort mye til tenåringer jeg kjenner. I år har jeg i stedet kjøpt to (!) fra Yankee Candle duftlys og i tillegg en med wax melts fra et annet sted. Har også to pakkekalendre, bytter med venninne og søster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå