AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg har aldri badet noe særlig og pleide å skulke svømmetimene vi hadde i grunnskolen. Så jeg har aldri prøvd å svømme ordentlig. Jeg husker at jeg sånn sett "klarte" å ta noen svømmetak men at det var et ordentlig kav med dårlig teknikk, vann i nesen og at jeg helst holdt meg på den grunne siden av bassenget. Dette er 30 år siden og jeg har ikke forsøkt å svømme siden. Bader aldri i sjøen. Spørsmålet er, hvor kan man som voksen lære helt grunnleggende svømming? Alt jeg finner er mer sportsorientert svømming. Anonymkode: 3c1a4...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Del Skrevet 6. november 2023 YouTube? Ellers er det vel ikke så uvanlig at det arrangeres svømmekurs for voksne nybegynnere (eller til og med "trygg i vann"-kurs) de stedene der det også arrangeres svømmekurs for barn. Mener jeg også har sett reklame for nybegynner-svømmetimer/kurs for voksne på hotellet på sydenferie. Anonymkode: f8e47...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Del Skrevet 6. november 2023 Sjekk om det finnes svømmekurs for voksne i nærheten av der du bor Anonymkode: fccff...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Del Skrevet 6. november 2023 Der er svømmekurs for voksne også! Anonymkode: 3bea2...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 12. november 2023 #5 Del Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 23.36): Jeg har aldri badet noe særlig og pleide å skulke svømmetimene vi hadde i grunnskolen. Så jeg har aldri prøvd å svømme ordentlig. Jeg husker at jeg sånn sett "klarte" å ta noen svømmetak men at det var et ordentlig kav med dårlig teknikk, vann i nesen og at jeg helst holdt meg på den grunne siden av bassenget. Dette er 30 år siden og jeg har ikke forsøkt å svømme siden. Bader aldri i sjøen. Spørsmålet er, hvor kan man som voksen lære helt grunnleggende svømming? Alt jeg finner er mer sportsorientert svømming. Anonymkode: 3c1a4...b04 Jeg selv enorm vannskrekk. Ikke vært i vann siden ungdomsskolen omtrent. Lærte meg kun vanlig brystsvømming og jeg var veldig dårlig der også. Helt utenkelig å bade hvor jeg ikke kan stå f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå