Gå til innhold

Hvordan kommunisere at man heller litt mot demiseksuell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et langvarig forhold og kun få seksuellpartnere gjennom livet, og er nå singel.  Jeg tror jeg er av de heldige mennene på Tinder og Happn, da jeg ikke har problemer med å få matcher eller dater, og er her for å se etter den neste kjærligheten, men jeg har god tid og trenger god til. 
Nå har jeg dialog med en dame som er veldig rett fram, og som nok vil ha sex ganske tidlig. Men jeg trenger å kjenne personen og føle at det er noe følelsesmessig der, mens det oppleves som de fleste menn kun kan få dette uavhengig av det.  Jeg har kanskje følt seksuell tenning en gang på chat (og da ble jeg nok litt needy), men har nå hatt noen kvinner som er litt needy og kan skremme meg bort. 
Er det bare å si ha at jeg trenger noe mer, eller forventer enkelte at man kan hoppe til sengs uansett. Usikker på om jeg er definert som demiseksuell, og om det er noe noen som helst vet hva er?

Anonymkode: 6d189...0ae

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Begynner dere med sex prat allerede i chat før en kaffe date? 

Skrevet

Jeg ville i alle fall unngått å bruke ord som man må google for å forstå.

Bare si at du liker å ta det gradvis og bli godt kjent før du har sex.

• Liker 4
Gjest Menelaos
Skrevet

Man kommuniserer slik som dette

"Jeg heller mot demiseksuell"

Skrevet

Ikke gjør som en jeg datet i hvert fall, han kom med det midt i akten (date to) når han slet med ereksjonen. Vet du at sexen blir dårlig om du ikke har en følelsesmessig tilknytning så vent med sex til du er trygg og forelsket, og forklar det litt tidlig (kan vente til man vet om man vil på flere dater selvfølgelig).

Jeg skjønner jo at man ikke er dødsforelska og trygg etter to dater, men da er det dumt å likevel ha sex (fordi han var kåt, ærlig sjel). Jeg liker trygge, selvsikre menn i senga (med en gang, ikke etter lang tid), og kan gjerne ha sex tidlig (må ikke, ser det selvfølgelig an) så det ble jo litt mismatch. Prøvde å date litt til, men kjemien var borte for min del.

Anonymkode: 52754...471

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

T

Endret av Fjellmannover190

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...