Rødstrupa Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 (endret) Julegaver trenger ikke koste noe i kr og øre. Fordi, har du tenkt over det, folk flest har det de trenger. Derfor, hva med å gi i julepresang en tjeneste i form av vindusvask, barnevakt eller andre tjenester som du vet blir satt pris på til venner/familie? Tipper gaven er noe mange kan ha gleden av å gi/få…..c’’,) Endret 6. november 2023 av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Helt enig! Her i landet har vi alt for mye ting og har blitt avhengig av fåingens spektakel (spectacle of recieving). Jeg tror at vi blir mye lykkeligere av å ikke omgi oss med ting, men heller mennesker 😊 Anonymkode: bbbdf...0d0 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Ord som kommer rett ut av fattigfransenes munn, ja. Anonymkode: e7044...acf
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ord som kommer rett ut av fattigfransenes munn, ja. Anonymkode: e7044...acf Hehe 😊 bedre å være fattig på penger enn fattig i ånden. Hehe 😊 Anonymkode: bbbdf...0d0 1 1 1
ruffen29 Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 (endret) I familien min så har vi kuttet ned på forbruket betraktelig. Kjøper til barna men for de voksne så er det, høres kanskje litt klisje ut, først og fremst hverandres selskap som er gavene til hverandre. Vi tar med noe godt til maten og koser oss med det. Merker at det har hjulpet og at vi voksne nå kan slappe litt mer av. Pappa og stemoren min er glad i vin så da tar jeg med et par gode flasker til julaften og romjulen selv om jeg ikke selv drikker. Når jeg besøker mamma så tar jeg meg hjemmelaget dessert og så ser vi og de andre søsknene på film. Skikkelig koselig😊 Endret 6. november 2023 av ruffen29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå