AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Men som kjent er det dyrt å lage film, og ofte kreves utdanning i bakgrunnen. Jeg har ikke penger eller utdanning, men et bankende hjerte for film og annen kunst. Filmen min skal handle om en leiemorder som begynner å få dårlig samvittighet for alle han har drept. En dag skal han på et oppdrag i Oslo og tar livet av feil person. Dette blir da dråpen som får begeret til å renne over og han sier til sjefen at han ikke klarer å drepe mer. Sjefen sier at denne bransjen ikke er noen leirskole og nekter han å dra. Leiemorderen skaffer seg en ny identitet og flytter på bygda. Men fortiden skal snart hjemsøke han... Hvordan gå frem for å realisere min drøm? Hvor burde jeg henvende meg for å få finansiering? Filmfondet ønsker jo bare folk med utdanning i bunn, men jeg føler at jeg har noe å fortelle. Anonymkode: 634bd...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #2 Del Skrevet 11. november 2023 Ta en telefon til Liam Neeson for hovedrolla, så skal du se at ting fikser seg. Anonymkode: 98f4f...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå