AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Hun var litt vag og sa hun vil bli litt opptatt og borte, da hun skal møte slekt i juletiden. Jeg følte noe ikke stemte. Jeg fikk frem at hun egentlig skal til Australia sammen med sin familie. Hun skjulte dette fordi jeg har dårlig råd og at jeg ikke skulle føle "ubehag". Jeg er skuffet da det er dette hun tror om meg. Det ble argumenter. Så klarte hun å lire av seg, at mannen hennes sier, man bør ikke fortelle om gode og dyre opplevelser, til de som ikke har det bra! Dagen etter sa hun at hun var overtrøtt og derfor sa dette, og beklaget. Jeg spurte hva tenker hun egentlig om meg, og hun ble sint og sa jeg orker deg ikke mer. Var dette virkelig min feil? Anonymkode: 3d6de...a72
Gjest Menelaos Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 (endret) Dette er og lage storm i et vannglass. Endret 6. november 2023 av Menelaos
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Med tanke på alt hatet her på forumet mot alle som har mulighet til å bruke penger utover ren overlevelse , så skjønner jeg venninnnen din godt ! Anonymkode: 5d368...49a 18 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 La det gå. Anonymkode: 812de...ec7 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Du tar deg fryktelig nær. Hun prøvde å ta hensyn til deg. Anonymkode: 050c2...94d 15
Mamajune11 Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 Ville ikke avsluttet er vennskap over dette. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 Det at du reagerer sånn viser kanskje at hun hadde litt rett? Jeg kjenner på det selv jeg, begge veier. Anonymkode: 68405...a7d 11
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun var litt vag og sa hun vil bli litt opptatt og borte, da hun skal møte slekt i juletiden. Jeg følte noe ikke stemte. Jeg fikk frem at hun egentlig skal til Australia sammen med sin familie. Hun skjulte dette fordi jeg har dårlig råd og at jeg ikke skulle føle "ubehag". Jeg er skuffet da det er dette hun tror om meg. Det ble argumenter. Så klarte hun å lire av seg, at mannen hennes sier, man bør ikke fortelle om gode og dyre opplevelser, til de som ikke har det bra! Dagen etter sa hun at hun var overtrøtt og derfor sa dette, og beklaget. Jeg spurte hva tenker hun egentlig om meg, og hun ble sint og sa jeg orker deg ikke mer. Var dette virkelig min feil? Anonymkode: 3d6de...a72 Jeg forstår for det første ikke hvorfor du vil tvinge noen til å si noe de ikke ønsker å snakke om. Men jeg forstår ikke din venninne heller da; hun og mannen høres ganske snobbete og småborgelige ut. Anonymkode: 007be...d81
Ulla Ullsokk Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 (endret) Hvis hun sier at hun ikke orker deg mer, så kan det jo være flere årsaker enn denne hendelsen. Det kan være at du klager mye på økonomi f eks? Eller det kan være noe hos henne som egentlig ikke handler om deg. Kanskje hun har dårlig samvittighet fordi hun har mye penger sammenlignet med deg? Hadde uansett droppet en person som hadde brukt de ordene, uavhengig av hvem sin «feil» det var. Det finnes for mange mennesker i verden, trenger ikke henge med folk som ikke orker deg. Endret 7. november 2023 av Ulla Ullsokk 2
lillevill Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun var litt vag og sa hun vil bli litt opptatt og borte, da hun skal møte slekt i juletiden. Jeg følte noe ikke stemte. Jeg fikk frem at hun egentlig skal til Australia sammen med sin familie. Hun skjulte dette fordi jeg har dårlig råd og at jeg ikke skulle føle "ubehag". Jeg er skuffet da det er dette hun tror om meg. Det ble argumenter. Så klarte hun å lire av seg, at mannen hennes sier, man bør ikke fortelle om gode og dyre opplevelser, til de som ikke har det bra! Dagen etter sa hun at hun var overtrøtt og derfor sa dette, og beklaget. Jeg spurte hva tenker hun egentlig om meg, og hun ble sint og sa jeg orker deg ikke mer. Var dette virkelig min feil? Anonymkode: 3d6de...a72 Jeg tenker at dette er en hyggelig tur og at du gleder deg på hennes vegne. Så klart har ikke vi rett på å vite alle planer andre har.
lillevill Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun var litt vag og sa hun vil bli litt opptatt og borte, da hun skal møte slekt i juletiden. Jeg følte noe ikke stemte. Jeg fikk frem at hun egentlig skal til Australia sammen med sin familie. Hvorfor grave og stikke nesa i dette? Er hun opptatt okay. Fint. Hvorfor er det "mistenksomt" 1
exictence Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 Selv om det var feil av henne, gjorde hun det o av beste mening å ta hensyn
Carrot Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 så om jeg skjønner dette riktig TS hadde mannen til din vennine påpekt for henne at det var ugreit å dele enkelte ting med mennesker som han annser som "dårligere stilt" og hun hadde tatt dette til seg av respkt for han og hans meninger og derfor ikke delt med deg at de skulle på en tur som du reagerer på at hun ikke delte og som du ble lei deg for siden dere er venner og burde kunne snakke om alt? Så når hun beklager følte du for å fortsette dette med å gjøre diskusjonen til å handle om deg og hva hun tenker om deg? 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #14 Skrevet 7. november 2023 Det ligger garantert noe bak dette, som sannsynligvis står på deg. Kanskje hun er lei av reaksjonene dine når hun forteller ting? Tipper du pleier å klage over at du ikke har råd til ting, istedenfor å glede deg på hennes vegne. Anonymkode: 104cd...f4d 4 2
Maleficenta Skrevet 7. november 2023 #15 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hun var litt vag og sa hun vil bli litt opptatt og borte, da hun skal møte slekt i juletiden. Jeg følte noe ikke stemte. Jeg fikk frem at hun egentlig skal til Australia sammen med sin familie. Hun skjulte dette fordi jeg har dårlig råd og at jeg ikke skulle føle "ubehag". Jeg er skuffet da det er dette hun tror om meg. Det ble argumenter. Så klarte hun å lire av seg, at mannen hennes sier, man bør ikke fortelle om gode og dyre opplevelser, til de som ikke har det bra! Dagen etter sa hun at hun var overtrøtt og derfor sa dette, og beklaget. Jeg spurte hva tenker hun egentlig om meg, og hun ble sint og sa jeg orker deg ikke mer. Var dette virkelig min feil? Anonymkode: 3d6de...a72 hæ? Hun overreagerer og du litt og. Var det så farlig at du ikke visste hvor hun skulle? Og hun var rar som holdt det hemmelig. Dnodig situasjon dette og så sier hun at hun ikke orker deg mer??? ehh
Maleficenta Skrevet 7. november 2023 #16 Skrevet 7. november 2023 Mamajune11 skrev (12 timer siden): Ville ikke avsluttet er vennskap over dette. er ts venninne som avslutter da...
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #17 Skrevet 7. november 2023 12 hours ago, Mamajune11 said: Ville ikke avsluttet er vennskap over dette. Det ville jeg tvert når hun sier "jeg orker deg ikke mer". Det er ingen vei tilbake derfra. Anonymkode: df665...51a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #18 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det ville jeg tvert når hun sier "jeg orker deg ikke mer". Det er ingen vei tilbake derfra. Anonymkode: df665...51a Med mindre hun mente «jeg orker ikke denne samtalen mer» eller «jeg orker ikke mer av dette nå i kveld». Trenger ikke bety hun aldri vil snakkes mer, er jo veldig få mennesker som er SÅ overdramatiske… Anonymkode: 0bd24...f2c 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #19 Skrevet 7. november 2023 Jeg har en. ør venninne som alltid må komme med bitre kommentarer om jeg har brukt oenger på noe. Vanskelig å skjule også. «Åh, er de støvlettene nye? De så dyre ut… Skulle ønske jeg hadde råd til nye støvletter…» «Åh, skal du til London? du er så heldig som har råd til å dra på tur… Skulle ønske jeg hadde råd til sånt…» Festlig nok tjener hun et par hundre tusen mer enn meg i året, men er veldig på å «unne» seg småting hele tiden, som kaffe ute, take away, restaurant, kino etc, mens jeg aldri bruker penger på sånt. Men disse kommentarene er etterhvert aå ubehagelige at jeg tar meg i å lyve om at støvlettene var en gave fra min mor eller noe . Det fører selvsagt til «åh, du er så heldig som får sånne gaver…» Anonymkode: 3df7d...61b 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #20 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 22.55): Hun var litt vag og sa hun vil bli litt opptatt og borte, da hun skal møte slekt i juletiden. Jeg følte noe ikke stemte. Jeg fikk frem at hun egentlig skal til Australia sammen med sin familie. Hun skjulte dette fordi jeg har dårlig råd og at jeg ikke skulle føle "ubehag". Jeg er skuffet da det er dette hun tror om meg. Det ble argumenter. Så klarte hun å lire av seg, at mannen hennes sier, man bør ikke fortelle om gode og dyre opplevelser, til de som ikke har det bra! Dagen etter sa hun at hun var overtrøtt og derfor sa dette, og beklaget. Jeg spurte hva tenker hun egentlig om meg, og hun ble sint og sa jeg orker deg ikke mer. Var dette virkelig min feil? Anonymkode: 3d6de...a72 Hvorfor orker hun ikke relasjonen mer? Hvordan er relasjonen mellom dere? Venninna di høres sliten ut. Hun sa hun var overtrøtt. Da er det Kansje ikke rett tid å komme med sånne spørsmål, eller? Kansje hun fortjente litt slack? De prøvde tross alt å ta hensyn til deg. Men du tar jo selv ikke hensyn til en venninne som sier rett ut at hun er sliten. Anonymkode: 52bdb...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå