marimar23 Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Så jeg er veldig glad i jul men kanskje det er ikke alle føler seg bra i jul . Hva kan en gjøre for de som trenger hjelp? Har dere noe å tenke på?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Åpne dørene og invitere de som kanskje sitter alene. Anonymkode: 169ea...f90 2
marimar23 Skrevet 6. november 2023 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2023 Ja det vil jeg gjerne gjort men mannen min han liker ikke at fremmede folk kommer inn i huset vårt🫥
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Orienter deg om hvem som driver slikt hjelpearbeid lokalt. Er som oftest noen, gjerne flere. Still som frivillig, om noen arrangerer juleaften for folk. Her i byen arrangerer en lokal forening juleaften, med juletallerken, julegodt og julegaver, to ganger i uka i hele desember. Doner julegaver til de som deler ut slikt. Still som frivillig til å kjøre ut poser med julemat og gaver. Kjøp julemat/julegodt og legg i handlekurvene for donasjoner i matbutikken. Kjedeligste - men ofte mest nyttige - gi en pengesum til en lokal organisasjon/hjelpetiltak. Da får se skaffet det som trengs, og har ofte fått gode rabatter av lokale kjøpmenn så pengene strekker lengre. Anonymkode: a18f8...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå