AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Dette her er virkelig grøss. Jeg har prøvd absolutt alt, var en person damene var glade i helt til 26, hvor jeg hadde en frem og tilbake dating periode. I det jeg fylte 30 ville jeg ha noe seriøst og langvarig, men her begynner ting å ille, Nesten ingen damer rundt meg er single og de som er oppfører seg som om de er tenåringer og fokuserer helst på yngre menn 23-25. Merkelig nok, Har jeg gjennom livserfaring erfart at arabiske/pakistanske/somaliske menn aldri var ettertraktet og ble stigmatisert av damer, men selv de er ikke single? hva er det som skjer? Anonymkode: 2fef4...a65
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 De andre kommer nok til å si at ting ser lyst ut, men det tviler jeg sterkt. Klarte du ikke dersom du var ung å finne deg så klarer du det ikke nå. Magien hvor en kvinne faller i fanget ditt skjer nok mest sannsynlig i 50 årene Anonymkode: bd613...2bf
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 30 årene er vanskelige har jeg hørt på grunn av at så mange er mer etabler og har flere ansvarsområder og går mindre ut. Ikke gi opp Har som kvinne aldri tenkt noen fra andre land, hvilket som helst, kommer til å slite eller at de er stigmatisert. Anonymkode: bdd54...ad4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dette her er virkelig grøss. Jeg har prøvd absolutt alt, var en person damene var glade i helt til 26, hvor jeg hadde en frem og tilbake dating periode. I det jeg fylte 30 ville jeg ha noe seriøst og langvarig, men her begynner ting å ille, Nesten ingen damer rundt meg er single og de som er oppfører seg som om de er tenåringer og fokuserer helst på yngre menn 23-25. Merkelig nok, Har jeg gjennom livserfaring erfart at arabiske/pakistanske/somaliske menn aldri var ettertraktet og ble stigmatisert av damer, men selv de er ikke single? hva er det som skjer? Anonymkode: 2fef4...a65 Har du kanskje fått et dårlig rykte? Kjenner til menn på min alder i 30 årene som var så til di grader utilgjengelig i 20 årene så nå vil ingen ha dem grunnet stempel som useriøs player. Synd men forståelig. Men om det er tilfelle så er det håp om å bevise at man faktisk er blitt voksen og seriøs Anonymkode: 31ba5...028 1 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Så lenge du er singel nå så ville jeg fokusert på å bygge karriere, trene og eventuelt begynne med en hobby som du liker og hvor du kan treffe litt nye folk. Plutselig dukker hun opp🥰 Anonymkode: eeeea...d50
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 26 er beste alder å finne partner på Etter det går utvalget bare nedover, mulig selvsag, men man må regne med bagasje Anonymkode: 71563...19f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har du kanskje fått et dårlig rykte? Kjenner til menn på min alder i 30 årene som var så til di grader utilgjengelig i 20 årene så nå vil ingen ha dem grunnet stempel som useriøs player. Synd men forståelig. Men om det er tilfelle så er det håp om å bevise at man faktisk er blitt voksen og seriøs Anonymkode: 31ba5...028 Godt poeng, du burde kanskje forhøre deg om eller tenke på det ts. Anonymkode: bdd54...ad4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 Jeg har også bikket 30, er kvinne, og heldigvis ikke singel. Mine single kompiser sliter også, samme med single venninner. Utvalget er dessverre veldig magert og det er vanskelig å finne en virkelig god match for begge kjønn. Har inntrykk av at de fleste «gode mannfolka» allerede er tatt, men at det er flere bra single damer i kurven. Tenker at du har muligheter hvis du holder dørene åpne uten å strebe eller virke veldig desperat. Kanskje du kan skrive til en av damene som ikke når opp i tv-programmet som «jakten på kjærligheten» etc.? Hehe. Er jo flere som uttaler seg i media når de har gått ut at de er åpne for «frierbrev» på Instagram/some ☺️ Anonymkode: f54fc...434
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #9 Skrevet 6. november 2023 Skjønner ikke jeg, både jeg og min partner var 33 når vi møttes. Vi er 35 nå, var mange å «velge mellom». Jeg tenker feil by, feil datingarena, for høye- eller lave krav til ny partner, sære sexønsker, sære vaner, sær bosituasjon, snakker for mye om seg selv/ex og lytter for lite til daten, gir for tidlig uttrykk for krav til partner osv osv, kan være mye uten at det er markedet som er «tomt» eller alder som er avgjørende Anonymkode: 96806...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #10 Skrevet 6. november 2023 Hvorfor drar du inn menn fra andre land oppi situasjonen din? Det var rimelig spesielt. Kanskje det blir enklere for deg å finne dame om du ikke syns så synd i deg selv? Anonymkode: 7ee55...347 2
Fjellmannover190 Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 For meg så har det vært utløsende å: - legge om livsstil, bedre mat og trening, ta vare på seg selv og alltid kle meg godt. - jobbe med meg selv og søke kunnskap. Både om hva kvinner vil ha og sjekketeori. Tilpassing av dette til egen personlighet -jobbe med onlineprofiler og jobbe med å prate med kvinner jeg ikke kjenner hele tiden. Du må for all del ikke komme ut som needy eller desperat i dialogen med kvinner. Jeg er 46, har et ok utseende, er høy, og får mange kommentarer på min profil. Og ingen problem med å treffe damer. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette her er virkelig grøss. Jeg har prøvd absolutt alt, var en person damene var glade i helt til 26, hvor jeg hadde en frem og tilbake dating periode. I det jeg fylte 30 ville jeg ha noe seriøst og langvarig, men her begynner ting å ille, Nesten ingen damer rundt meg er single og de som er oppfører seg som om de er tenåringer og fokuserer helst på yngre menn 23-25. Merkelig nok, Har jeg gjennom livserfaring erfart at arabiske/pakistanske/somaliske menn aldri var ettertraktet og ble stigmatisert av damer, men selv de er ikke single? hva er det som skjer? Anonymkode: 2fef4...a65 Hva har arabiske/pakistanske/somaliske menn med problemstillingen i første avsnitt å gjøre? Hvis tankegangen din er " De får, da SKAL jeg ha" så forklarer det forøvrig veldig mye av hvorfor du ikke klarte overgangen til mer voksne forhold. Anonymkode: 3bf54...4a4 5
Gjest Refreng Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 Flesteparten av de seriøse fant seg stabil partner i 20-årene de fortsatt er sammen med. Selvsagt er det enkelte seriøse som er single i 30-årene, men de er nok færre og vanskeligere finne. Det kan være du opplevede at enkelte menn ikke var ettertraktet av partydamene som drev med ONS, men de kan fortsatt ha vært høyaktuelle for seriøse damer i 20-årene som så seg etter en stabil kjæreste så fremt de var ansvarsfulle og voksne
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. november 2023 #14 Skrevet 7. november 2023 Jeg tror det kan verre hakket verre i 30 årene fordi de fleste er etablerte. Enklere i 40 årene for da er mange skilt/gått fra partner🤷🏻♀️ Jeg hadde iallefall ikke problemer med å finne meg dates. Utenom han jeg dater nå som ikke har barn, så var det hovedsakelig skilte menn.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #15 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du kanskje fått et dårlig rykte? Kjenner til menn på min alder i 30 årene som var så til di grader utilgjengelig i 20 årene så nå vil ingen ha dem grunnet stempel som useriøs player. Synd men forståelig. Men om det er tilfelle så er det håp om å bevise at man faktisk er blitt voksen og seriøs Anonymkode: 31ba5...028 Dette. Hvis du bor på et forholdsvis lite sted og har vært rundbrenner i en årrekke, er det en selvfølge at damene ikke vil ha noe med deg å gjøre nå som de er eldre og ønsker å etablere seg. Det er bare på KG at menn med mange sexpartnere er attraktive for kvinner. I virkeligheten er det ofte ikke slik. Anonymkode: 510d7...1d5 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #16 Skrevet 7. november 2023 Fjellmannover190 skrev (53 minutter siden): For meg så har det vært utløsende å: - legge om livsstil, bedre mat og trening, ta vare på seg selv og alltid kle meg godt. - jobbe med meg selv og søke kunnskap. Både om hva kvinner vil ha og sjekketeori. Tilpassing av dette til egen personlighet -jobbe med onlineprofiler og jobbe med å prate med kvinner jeg ikke kjenner hele tiden. Du må for all del ikke komme ut som needy eller desperat i dialogen med kvinner. Jeg er 46, har et ok utseende, er høy, og får mange kommentarer på min profil. Og ingen problem med å treffe damer. Men likevel er du fortsatt singel? Å treffe damer er ikke det samme som å ha et forhold. Anonymkode: 510d7...1d5
Fjellmannover190 Skrevet 7. november 2023 #17 Skrevet 7. november 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Men likevel er du fortsatt singel? Å treffe damer er ikke det samme som å ha et forhold. Anonymkode: 510d7...1d5 Jeg kommer fra et langvarig forhold, og har god tid og leter. Og om målet mitt var kun å få et forhold, så ville jeg vært i ett nytt, men jeg ser etter den kvinnen som kan slå bena under meg metaforisk, og hun har jeg ikke funnet enda, selv om jeg har møtt flere fantastiske kvinner!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #18 Skrevet 7. november 2023 Kjente på det samme, k38, var selvvalgt singel fordi jeg trengte å bruke energien min på barn, jobb, hus, videreutdanning og venner. Plutselig slo lynet ned og jeg møtte han jeg er sammen med nå gjennom felles kjente tidligere i år. Det har vært oss to fra første blikk. Helt utrolig han fortsatt var singel, og han hadde fulgt litt med på meg gjennom årene men alltid tenkt jeg var for bra til å tørre å ta kontakt. Jeg har tenkt han er for bra for meg og trodd han var i et stabilt forhold. Han hadde slått seg til ro med å leve alene resten av livet etter bruddet. Han ser bra ut og har alt på stell, så å finne noen å ligge med eller date har ikke vært et problem, men å treffe den ene man får følelser for som man heller vil være med enn uten, som man ser for seg å introdusere for barna sine, ei man vil dele hverdagen sin med, det fant han ikke på 6-7 år som singel i 30-åra. Budskapet er vel at det finnes noen for enhver der ute. Når man minst venter det (klisjé ja) så krysser veiene seg og man får en mulighet til å møtes, en mann kan stifte familie i 40-årene også, du kan møte ei på 35 når du er 40, du kan bruke 30-årene på faglig påfyll, bygge buffer, betale ned gjeld, lage deg et hjem og en hverdag, lær noe nytt, ta opp igjen en gammel interesse. Prøv å ikke ligg rundt for mye, iallefall ikke åpenlyst. Forsøk å gå etter noe annet enn utseendet der og da. Se etter hun med de varme øynene og smilet, håret du vil la fingrene renne gjennom, rompa du vil skal ligge inntil deg om natta, hun som får deg til å le, hun som er smart og trygg på seg selv, hun som deler dine verdier og interesser. Anonymkode: 57378...f1e 1
EvigSingel Skrevet 7. november 2023 #19 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men likevel er du fortsatt singel? Å treffe damer er ikke det samme som å ha et forhold. Anonymkode: 510d7...1d5 Kanskje han ikke tar til takke med hva som helst og vil finne hun med stor H?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå