AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Er en fyr i samme klasse som meg som har begynt å følge meg på sosiale medier. Vi har aldri snakket sammen, ikke engang en eneste "hei", og likevel fant han profilen min å bestemte seg for å følge meg. Det jeg stusser litt på er at han aldri verken snakker eller så vidt ser på meg som jeg har fått det med meg? Han snakker ikke med noen andre i klassen heller, og spiser/sitter for seg selv hele tiden. Har nå fått vite at han egentlig har kjæreste, og jeg har vel av den grunn ikke snakket med han heller, da jeg føler det er litt upassende. Til dere menn dere ute: hvorfor følge en fra det motsatte kjønn som du aldri har snakket med, for så å videre ignorere henne, eller ikke komme bort? Jeg klarer ikke å bestemme meg for om han er sjenert eller rett og slett koko. Vi er over 20, så det virker jo veldig rart. Anonymkode: 5daee...1f5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 I klassen din? En skole med 25 åringer? Anonymkode: e0acf...a9f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Hvorfor gruble over det? Nå har du fått vide at han har kjæreste, noe som får deg til å holde deg unna, men samtidig ønsker kontakt og åt det er han som gjøre det først. Du burde ikke ha noe form for romantisk interesse med noen som ikke er tilgjengelig, men hvis det likevel har en svær urge i kroppen din, er det du som må ta kontakt først. Anonymkode: ec63d...858
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I klassen din? En skole med 25 åringer? Anonymkode: e0acf...a9f klasse på universitetet vel? Sier seg selv jo Anonymkode: 5daee...1f5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor gruble over det? Nå har du fått vide at han har kjæreste, noe som får deg til å holde deg unna, men samtidig ønsker kontakt og åt det er han som gjøre det først. Du burde ikke ha noe form for romantisk interesse med noen som ikke er tilgjengelig, men hvis det likevel har en svær urge i kroppen din, er det du som må ta kontakt først. Anonymkode: ec63d...858 Det er vel bare fordi: Hvorfor følger han meg dersom han har dame? Føler jeg selv hadde stusset litt over dette om kjæresten min hadde fulgt ei jente i sin klasse som han aldri har snakket med så langt. Hva får man ut av det liksom? Han snakker ikke med de andre, og følger heller ikke dem utifra det jeg vet om . TS Anonymkode: 5daee...1f5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 Har du sjekket at han ikke følger andre? Anonymkode: 88b5f...3ad
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 Er vel helt vanlig å følge folk man kjenner uten at det betyr at man er interessert i noe mer? Mulig jeg er veldig naiv men trodde dette var helt vanlig, jeg har også fulgt en del bekjente i klassen av det motsatte kjønn på insta uten å ha noen intensjon bak det enn vennskapelig. Skjønner at det er litt merkelig hvis du aldri har snakket med han før da. Anonymkode: 847ec...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå