AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Hvor lenge var dere sammen før dere bestemte dere, og når ble dere gravide? Hvorfor valgte dere å prøve tidlig? Og hvordan gikk forholdet deres? Anonymkode: 5444e...6d0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Vi var sammen i 5 mnd før vi prøvde. Var veldig unge(20). Fødte første barnet da vi hadde vært sammen i nesten 2 år, fikk nr. 2 3,5 år etter. Giftet oss etter 8 år. Forholdet har hatt opp og nedturer. Mye vanskelige perioder. Mest fordi han ikke bidrar hjemme annet enn økonomisk omtrent. Det har vært utroskap fra hans side(ikke fysisk). Diagnose på ene barnet, jeg har blitt ufør. Og har stått alene i det meste av det. Nå vurderer jeg å gå, fordi mine følelser har dabbet en god del av. Men pga. Barn og økonomi prøver jeg litt til. Anonymkode: 33d43...3d7 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Vet ikke om vi går under radaren «tidlig i forholdet».. men vi hadde vært sammen i nesten 2,5 år før vi bestemte oss for å prøve. Og hadde 3’års jubileum mnd før jeg fødte. Jeg var 20 da babyen kom, nå er jeg 23, venter vårt tredje barn til sommeren, og vi har vært gift i snart to år:) Anonymkode: f8125...727
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Møttes januar 2020. Sluttet på prevensjon mai 2021. Startet prøvinga juni 2021 og ble gravid august 2021. Barnet kom i mai 2022. Nå venter vi nummer to i april 2024 Vi har opp- og nedturer som alle andre. Men jeg ville ikke fått flere barn dersom jeg tenkte vi var på vei mot samlivsbrudd. I tillegg er vi i 30- og 40-åra, så vi kan ikke sitte å gruble i årevis på om når vi skal ha barn. Tikk takk Anonymkode: f13b1...ce4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Prøvde å bli gravid etter 3 mnd sammen. Dette pga alder og intens forelskelse. Vi var sammen i 9 år og fikk to barn. Forholdet tok slutt fordi han var fysisk utro og bidro ikke nok økonomisk. I tillegg kan en vel si det var psykisk vold. Han kunne true med at vi skulle skilles når vi kranglet om økonomi. Til slutt tok jeg han på ordet. Vi gikk fra hverandre. Anonymkode: a7929...94c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 Vi møtte hverandre desember 2019. Ble kjærester mars 2020. Begynte å prøve på barn august 2021, ble gravid første forsøk. Venter nå nummer to om noen uker. Vi skulle egentlig vente med å prøve til året etter, men av forskjellige grunner og logistikk så flyttet vi det frem et år. Selv om vi fikk barn litt tidlig har det til nå føltes rett. Selvfølgelig hatt noen opp og nedturer, men er veldig nøye på å jobbe med kommunikasjon. Spesielt etter vi fikk barn. Anonymkode: dc60b...f0d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 Vi fikk første barnet (ikke planlagt) omtrent på ettårsdagen vår. Fikk nummer to tre år etterpå. Etter seks år sammen gikk vi fra hverandre. Jeg ser i ettertid at vi var alt for unge og ikke kjente hverandre godt nok den gang. Skal sies at nå er barna tenåringer, begge er gift på nytt og vi har et godt forhold/samarbeid i dag 😊 Anonymkode: 3cd63...f47
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 Møttes da vi begge var 22, og bestemte oss for å droppe prevensjon fra starten av. Var unge, nyutdannede og klare for barn. Giftet oss året etter, og året etter det igjen ble jeg gravid. Gikk da andre runde på hormoner, siden jeg ikke hadde blitt gravid frem til da. Fikk første barn da vi var 25 og andre da vi var 26. Snart 40 nå og fortsatt gift😊 Vil jo si vi var relativt unge da vi fikk barn, men det passet med hva vi begge ønsket oss. Mannen gikk fra studier og rett inn i godt betalt jobb, så vi hadde råd til både bolig, biler og barn i midten av 20-årene. Vil si at småbarnstiden med to tette til tider var litt slitsom, kanskje spesielt fordi mannen jobbet mye i starten av karrieren, men alt ble lettere da barna begynte på skolen. Nå som begge barna er tenåringer, ser vi at tiden mot utflytting og studier nærmer seg altfor fort. Vi blir empty nesters i midten av 40-årene😬 Forhåpentligvis finner vi hverandre igjen som kjærester da - nå er vi mest foreldre og samarbeidspartnere. Anonymkode: ebf7a...cdb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 Ble sammen september 2018, gravide april 2019, planlagt. Har nå to barn, hus, lån og hund sammen ❤️ Vi var i midten av tredveårene begge to. Anonymkode: 32309...9a1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 Ble gravid etter 4 mnd planlagt. Det skulle jeg aldri gjort. Anonymkode: 81567...de9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 Ble sammen sensommeren 2017 og begynte prøving våren 2019. Fødte første barn når vi hadde vært sammen 2.5år. Nå har vi vært sammen i 6 år og venter nr 3. Anonymkode: a10fe...379
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble sammen sensommeren 2017 og begynte prøving våren 2019. Fødte første barn når vi hadde vært sammen 2.5år. Nå har vi vært sammen i 6 år og venter nr 3. Anonymkode: a10fe...379 Meg igjen. Mulig ikke rett å svare her da det ikke er så tidlig i forholdet. Anonymkode: a10fe...379
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 Før vi hadde vært sammen i 3 mnd, kjente han gått fra før. Men nå var jeg 39 og i vår familie kommer vi tidlig i overgangsalderen. Fikk beskjed om at det kunne ta tid eller vanskelig og bli gravid, det gikk på første forsøk 😅. Barnet er nå 3 år. Anonymkode: 72889...2da
Tanuki Skrevet 7. november 2023 #14 Skrevet 7. november 2023 Ble gravid etter å ha vært kjærester i ca 1 år, det var nok ikke de lureste, men vi holdt sammen og gjorde ferdig utdanning. Giftet oss 4 år senere, vært sammen i 10 år totalt. Nå fikk vi akkurat barn nr.2 og det har gått over all forventning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå