AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Jepp. Jeg har to venner, de er mine aller beste venner, alltid vært, men på hver sin kant. Vi er ingen trio, disse er bare gode venner av meg. I det siste har det vært litt mye for min del, pappaen min har blitt alvorlig syk. Jeg trenger dem, jeg trenger å snakke med dem. Ikke nødvendigvis om pappa, men om generelle ting.. siste tiden her nå har de sluttet å svare meg. jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg er sur for at de ikke svarer meg(ergo føler jeg at de ikke er her for meg), eller om jeg jobber veldig hardt med å forstå at de ikke vet hva de skal si. Problemet er jo bare at dette gjelder alt, og ikke bare ting som skjer med pappa.. jeg forstår at livene deres går videre liksom, men hvorfor er det så hardt å inkludere meg? Synes det er spesielt at begge to gjør det, hvertfall når de ikke egentlig har noen kontakt seg imellom.. har prøvd å spørre dem, men da får jeg bare at det er mye som skjer om dagen.. altså er jeg virkelig så egoistisk? Jeg HAR ingen andre å spille på eller støtte meg på… jeg føler nesten at jeg må skaffe meg nye venner, fordi det føles litt som en ekstra belastning atm.. noen som har noen innspill her for å gjøre tankene mine litt lettere? Er jeg urimelig for å føle det sånn? Anonymkode: d9afd...332 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 lillevill skrev (4 timer siden): Hva med å skrive her på fora? Her på fora? Anonymkode: d9afd...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå