AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Hvor lang tid må det gå mellom hver egenmelding? Var hjemme syk med omgangssyke for snart to uker siden og nå i kveld har jeg fått feber, hoste og sår hals. Må jeg skaffe sykemelding om jeg er så dårlig at jeg må være hjemme fra jobb i morgen eller kan jeg ta ut ny egenmelding? Jobber i IA bedrift om det har noe betydning. Anonymkode: 01583...7e6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Ingen dager når det er IA. God bedring Anonymkode: 81f48...4e4
Sofaki Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Tusen takk for svar. Mini begynte i barnehagen i høst og det ser dessverre ut som at bade han og jeg suger til oss alt av bakterier og sykdom der i fra😅
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor lang tid må det gå mellom hver egenmelding? Var hjemme syk med omgangssyke for snart to uker siden og nå i kveld har jeg fått feber, hoste og sår hals. Må jeg skaffe sykemelding om jeg er så dårlig at jeg må være hjemme fra jobb i morgen eller kan jeg ta ut ny egenmelding? Jobber i IA bedrift om det har noe betydning. Anonymkode: 01583...7e6 Feber, hoste og sår hals er i utgangspunktet ikke grunnlag for å vøre hjemme. Ta to paracet, en skje hostesaft og halspastiller så klarer du nok å gå på jobb. 2 fravær på under to uker er virkelig ikke innafor. Anonymkode: 6d789...ba3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Feber, hoste og sår hals er i utgangspunktet ikke grunnlag for å vøre hjemme. Ta to paracet, en skje hostesaft og halspastiller så klarer du nok å gå på jobb. 2 fravær på under to uker er virkelig ikke innafor. Anonymkode: 6d789...ba3 Selvfølgelig er dette grunnlag for å være hjemme. Mener du at hun skal gå på jobb og smitte andre? Det er dessverre slik at når man har barn så blir man oftere syk. Anonymkode: 3a76b...48e 5
Kasier Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 Grüner skrev (12 timer siden): Ikke i IA bedrift. Egenmelding kan kun brukes innenfor arbeidsgiverperioden, og så lenge man ikke har brukt opp arbeidsgiverperioden, kan man bruke egenmelding flere ganger uten å ha opptjent ny arbeidsgiverperiode ved å være arbeidsfør i 16 kalenderdager.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Feber, hoste og sår hals er i utgangspunktet ikke grunnlag for å vøre hjemme. Ta to paracet, en skje hostesaft og halspastiller så klarer du nok å gå på jobb. 2 fravær på under to uker er virkelig ikke innafor. Anonymkode: 6d789...ba3 Eh, jo? Har man feber er man syk. Men du er vel av de raringene som absolutt skal på jobb uansett hva, uten å tenke på at du smitter alle andre rundt deg også. Anonymkode: 7f100...3bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå