AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Matchet med en mann i dag tidlig, men jeg har ikke skrevet noe enda. Jeg har tenkt å skrive altså, men må manne meg opp litt. Dere som er drevne her, er det helt krise å skrive i morgen for eksempel? Anonymkode: 10897...fa9
Fjellmannover190 Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Ingen stress for min del, jeg teller ikke timer på Tinder. Viktigste er ikke når første kommunikasjon skjer, men at man svarer på kommunikasjon
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Ikke noe å manne seg opp til. Bare skriv. Evt når det passer seg. Menn er ikke bortskjemte med at damer gidder å skrive. Damer er stort sett drit arrogante /sløve og stiller høye forventninger til mannen i stedet. Så en dame som gidder å skrive vil score store poeng selv om hun er sein ut av startblokka. 👍 Anonymkode: 4a6ea...251 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Har opplevd å bli slettet før jeg rakk å skrive, ventet noen timer, men da var de vel neppe særlig interessert uansett. Anonymkode: b1179...1be
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Når jeg har matchet har mennene som oftest skrevet temmelig raskt. Noen ganger matchet jeg jo, men så var det litt tidsfordriv før jeg skulle noe og åpnet ikke appen igjen før på kvelden🤷🏻♀️ Men vil du skrive først så kjør på😊
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har opplevd å bli slettet før jeg rakk å skrive, ventet noen timer, men da var de vel neppe særlig interessert uansett. Anonymkode: b1179...1be Ja, da kan det være det samme. Fint om de har tålmodighet til å vente et par dager, livet skjer jo av og til. WhisperingWind skrev (6 timer siden): Når jeg har matchet har mennene som oftest skrevet temmelig raskt. Noen ganger matchet jeg jo, men så var det litt tidsfordriv før jeg skulle noe og åpnet ikke appen igjen før på kvelden🤷🏻♀️ Men vil du skrive først så kjør på😊 Jeg skriver som regel først, men får egentlig aldri svar. Ikke engang fra de som har gitt meg superlike. Jeg har ventet et par dager før jeg har skrevet da, så kanskje det er derfor. Anonymkode: 10897...fa9
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 Husk at noen også ikke svarer fordi de gjerne har møtt en annen match og ikke vil skrive med flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå