AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Jeg har vært litt utsultet etter sex siden jeg ble skilt, rett og slett hatt et helt liv med dårlig sex. Så møtte jeg en mann via FB Dating, begge ønsker casual forhold, og vi endte opp med å ha sex. Kjemien var fantastisk, og sexen var helt ubeskrivelig fantastisk! Føler det var det for han også. Så vi har møttes igjen 2 ganger til. I tillegg til sexen, er det masse kos og prat og vi har overnattet til morgenen etter. Så kjenner jeg jo på at jeg hadde forventet at casual sex skulle involvere mindre følelser og intimitet og være mer overfladisk, så jeg ser for meg at jeg vil få følelser for denne mannen. Er det vanlig å føle det sånn? Anonymkode: f2845...3da
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Vil tro det er et sjansespill, så du har vært heldig og møte noen du har så fin kjemi med 😊 Anonymkode: 36e1f...265 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Dette kan dere snakke om. Vi er nok mange menn som liker å ha tett og intim sex, og godt kan oppføre oss som vi ville ha gjort mot en kjæreste. Men det trenger ikke nødvendigvis å stikke så dypt. Finner dere ut at forventningene ikke matcher, så må dere enten kutte ut, eller lage regler for hvor mye dere skal dele, av tid og følelser. Anonymkode: 56ac5...900 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 Er sånn for menn også. Jeg har aldri sex med den samme jenten flere ganger med mindre det har gått lang tid mellom sist og jeg er alltid litt beruset sånn at jeg unngår å få følelser. Sex er intenst og det er lett å få følelser. Anonymkode: 68402...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå