AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Hei! Min sønn på 21 år ga meg nettopp verdens største sjokk når han kom å fortalte meg at han har møtt ei jente via gaming, som han har snakket med i noen måneder. Hun har et barn på 4 år og bor i Ecuador, og han flyr dit om noen få dager for å treffe henne og blir borte i 1,5 uke. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det her. Er jo glad for at han har truffet noen som gir han glede i hverdagen, for han har slitt litt med depresjon og angst ei stund og følt at livet er meningsløst. Men det betyr jo potensielt at han flytter til andre siden av Atlanteren (hun vil ikke flytte på seg), og det synes jeg ikke noe om. Noen som har noen betryggende ord til en nervøs mamma? Kanskje noen har vært gjennom noe av det samme? Anonymkode: cb659...e79
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 jeg giftet meg med han jeg møtte fra england. var også via gaming. jeg har ikke barn, men er 10 år eldre enn han:) Anonymkode: 0133b...c89
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg giftet meg med han jeg møtte fra england. var også via gaming. jeg har ikke barn, men er 10 år eldre enn han:) Anonymkode: 0133b...c89 han flyttet forresten fra England og til meg. så oss er det jo bra, men kanskje ikke det en mamma håper på:p Anonymkode: 0133b...c89
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): han flyttet forresten fra England og til meg. så oss er det jo bra, men kanskje ikke det en mamma håper på:p Anonymkode: 0133b...c89 Så hyggelig at det gikk bra for dere! Vil virkelig ikke at min sønn skal flytte så langt vekk nei, vil ha han her hos meg, eller hvertfall i samme land… Anonymkode: cb659...e79
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 20.55): Hei! Min sønn på 21 år ga meg nettopp verdens største sjokk når han kom å fortalte meg at han har møtt ei jente via gaming, som han har snakket med i noen måneder. Hun har et barn på 4 år og bor i Ecuador, og han flyr dit om noen få dager for å treffe henne og blir borte i 1,5 uke. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det her. Er jo glad for at han har truffet noen som gir han glede i hverdagen, for han har slitt litt med depresjon og angst ei stund og følt at livet er meningsløst. Men det betyr jo potensielt at han flytter til andre siden av Atlanteren (hun vil ikke flytte på seg), og det synes jeg ikke noe om. Noen som har noen betryggende ord til en nervøs mamma? Kanskje noen har vært gjennom noe av det samme? Anonymkode: cb659...e79 Man skal være forsiktig i de landene, jeg er derifra selv, og det skjer mye ran i de landene. Vet om en annen familie som er norske selv med dame fra de landene, de har feriehus i norge og bor der nede, de trives best der nede. Skjønner jo godt man ikke vil bo her, selv om økonomien er bedre her Anonymkode: 28792...b89
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 Hmm… Ville være bekymret selv, ja. Samtidig vil vi at barna våre skal være lykkelige i livet sitt. Kanskje dette blir en erfaring for ham, at det er godt å få litt bekreftelse og erfaringer på den fronten, og så får han mer selvtillit av det. Det skal mye til for at dette skal fungere med kulturforskjellen og forskjell i levestandard, så prøv å ha litt is i magen og støtt ham, og så der du litt an hvordan det går. Anonymkode: e5cde...253
Ingar-André Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 Jeg har vært gift med vassekte Maori indianer fra New Zealand i mange år som jeg traff helt tilfeldig på snap av alle verdens ting, funka fjell det selv med den avstanden.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #8 Skrevet 10. november 2023 Vær rolig når du er i samtaler med han. Gi han noe informasjon og statistikk på utenlandske kvinner som lurer menn/økonomisk svindel. Gjerne skrekk eksempler. Gi han info om Ecuador. Høy kriminalitet der, særlig nær Colombia. Kidnapping forekommer. Har selv en samboer fra Latin-Amerika, jeg verken reiser eller flytter med han dit han kommer i fra. Om denne kvinnen eksisterer og de blir et par, skal du ikke se bort i fra at de velger å flytte til Norge. Opplys han gjerne litt om jobbmuligheter og inntektsnivået i Ecuador - kan bli et tøft liv Anonymkode: 2af5e...70c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå