Gå til innhold

Sønnen på 15 virker ikke interessert i kjærester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 15 år som ikke er interessert i kjærester. Kompisene hans har hatt flere, og er veldig interessert i sånt. Min sønn blir bare sur på dem hver gang de får seg kjæreste fordi han føler seg nedprioritert. Han er ikke interessert i å bli kjent med kompisenes kjærester heller, og melder seg heller helt ut.  Sønnen tror jeg egentlig er ganske populær blant damene, de henger rundt husveggene her og kniser og ringer på. Ser også at han ofte får snap og meldinger av jenter. Han har mange venner. Men aldri noen i kikkerten, aldri interessert i dette kjæreste greiene. Kanskje det er litt tidlig? Er det flere med tenåringsbarn her? Når er det vanlig å få seg kjæreste? Bare nysgjerrig.. 

Tror nemlig han hadde trengt det.. 

Anonymkode: cb691...e70

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

de henger rundt husveggene her og kniser og ringer på

Trollolololololololololololol

Anonymkode: 6245b...463

• Liker 8
Skrevet

Kan jo hende han foretrekker gutter, siden han blir muggen og føler seg nedprioritert av dem når de får seg kjærester. Mulig det tar litt lengre tid for enkelte skeive unge å erkjenne egen legning eller bli helt trygg på den.

Anonymkode: ccb33...aa2

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje han ikke er interessert i jenter

Anonymkode: 057ed...3a9

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han er lur og gir faen.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Kanskje han ikke vil ha noe fast og forpliktende ennå, men vil "svirre litt rundt"?

Anonymkode: 89999...c9e

Skrevet

Sønnen er 16 og kun de som var mye tidligere enn flertallet virker litt interessert i kjærester. Min har ikke hatt noen vekstspurt enda og sen i puberteten (fortsatt kun såvidt dun på overleppa) så forventer ikke interesse på en stund. 

Anonymkode: fbc1f...686

• Liker 1
Skrevet

Slutt å tull. 

Anonymkode: 0acc4...ef3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en sønn på 15 år som ikke er interessert i kjærester. Kompisene hans har hatt flere, og er veldig interessert i sånt. Min sønn blir bare sur på dem hver gang de får seg kjæreste fordi han føler seg nedprioritert. Han er ikke interessert i å bli kjent med kompisenes kjærester heller, og melder seg heller helt ut.  Sønnen tror jeg egentlig er ganske populær blant damene, de henger rundt husveggene her og kniser og ringer på. Ser også at han ofte får snap og meldinger av jenter. Han har mange venner. Men aldri noen i kikkerten, aldri interessert i dette kjæreste greiene. Kanskje det er litt tidlig? Er det flere med tenåringsbarn her? Når er det vanlig å få seg kjæreste? Bare nysgjerrig.. 

Ikke rart han ikke er interessert når de oppfører seg så barnslig i en alder av 15. 

Anonymkode: fd2e2...f2c

• Liker 5
Skrevet

Ikke alle som er interessert i å ha kjæreste-

Anonymkode: 94955...0cb

• Liker 2
Skrevet

Vær glad han slipper. Er bare styr. Beste er å klare seg selv. Involvere seg med dramatiske fjortiser som er så egoistisk og frekke unner jeg ingen. Nyyyyt singellivet. Han er 15 år, Hallo i luken. 

Anonymkode: 5c618...0d4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeezes. Han er bare 15 år. Ikke stress med sånne ting. La han få ta ting i sitt tempo!

• Liker 3
Skrevet

Jeg var ikke interessert i gutter når jeg var 15/16. Skjønte tidlig at det var bare dritt de kom med.

Så slutt å tull ts. Ta deg ett glass vin og PUST

Anonymkode: 51fba...992

Skrevet

Han er 15 år! Og dette problematiserer du. Han er et barn. Vår gutt var heller ikke interessert i jenter før langt utpå VGS. Han hadde trening og interesser, men kjæreste var han ikke så hypp på. Vi var veldig glad for å slippe det kjøret med han, for venner av oss har fortalt hvor mye styr det var å sette grenser for unge kropper og hjerner, og å takle alt det som disse tenåringene ikke er modne nok til å håndtere fornuftig. 

Ja, det er "litt tidlig". 

Anonymkode: 5c13a...ef0

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Slapp av! Gutten er bare 15

Anonymkode: 13ec8...6a7

Skrevet

Hadde skjønt hvis han var i midten av 20 årene, men 15?? Slapp helt av

• Liker 1
Skrevet

Nok en tråd der TS bare... blir borte.................

Rart 

Anonymkode: 51fba...992

• Liker 1
Skrevet

Du tuller nå, ikke sant?

Noen får kjæreste når de er 12 år, andre får sin første når de er 22. Alt er like normalt. Jeg hadde fått komplett angst av å ha en sånn mor som du, som var fortvilt over at jeg ikke hadde hatt kjæreste i en alder av 15. Ro deg kraftig ned! Han finner kanskje en kjæreste når han er klar eller ønsker det, ikke når du som mor forventer det.

• Liker 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Han gamer sikkert og onanerer når han ønsker dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...