Gå til innhold

Dere menn: Hva betyr "Prøver å finne ut av det " på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva legger dere i den kategorien på tinder når dere velger "Prøver å finne ut av det " (hva dere ser etter).  Hva prøver dere å finne ut av? 

Er nok ikke ett fasitsvar, så er interessert i deres individuelle svar 😊

Anonymkode: 039ad...04d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lyst på noe fast, men vil knulle rundt uten forpliktelser frem til det ikke er gøy enda. 

Anonymkode: 2a035...dd1

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg skrev det for å gi et signal om at jeg ikke ønsket noe fast akkurar da. For å si det kort og brutalt: prøver å finne ligg

Anonymkode: 0ee72...f63

• Nyttig 3
Skrevet

Er ikke bare menn som har den. Mange damer bruker den og. 

Er nok mest det at de vil ha dates først, for så å finne ut av det etterhvert. 

Skrevet

De vet ikke hva de vil, så er der nok først og fremst for uforpliktende om de ikke skulle ende opp med å møte noen som betyr mye for dem. 

Anonymkode: 14b62...37f

Skrevet

Nysingel eller knulle rundt 

Anonymkode: 675cc...570

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Geminisoul_83
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De vet ikke hva de vil, så er der nok først og fremst for uforpliktende om de ikke skulle ende opp med å møte noen som betyr mye for dem. 

Anonymkode: 14b62...37f

Dette

Gjest WhisperingWind
Skrevet

At en er åpen for å treffe nye mennesker, men ikke stresser med å finne The One. Men skjer det så skjer det🫠

Skrevet

Jeg synes "langsiktig, men åpen for alt", og "prøver å finne ut av det" er ganske likt. Men jeg oppfatter prøver å finne ut av det er litt mer åpen. 

Skrevet

Gift/samboer som vil ha noe på si. Eller nyskilt som vil ha sex.

Anonymkode: dcdcc...738

Skrevet

Skriver jeg casual svarer ingen bra damer, så jeg nesten-lyver. Det er en sjanse på 1/10000000000000 for at jeg faktisk vil ha noe fast, så da prøver jeg å finne ut av det da.  

Eventuelt: Jeg er en kronisk ubesluttsom dust som ikke vet hva jeg vil. Dette vil du irritere deg grønn over resten av livet om jeg mot all formodning skulle finne ut at jeg ønsker et forhold. Jeg kan verken velge gulost eller bil. Aner ikke hva jeg skal eller ikke skal gjøre i barneomsorg/husarbeid/jobb/håndverksoppgaver i hjemmet, så da gjør jeg ingenting da. Vil du være den nye mammaen min?

Anonymkode: ac4c1...af1

• Nyttig 2
Skrevet

"Jeg er en forvokst mannebaby, jeg vil ha et forhold hvor jeg kan komme og gå som jeg vil. Jeg aner ikke hva jeg vil ha, men det jeg vil ha er sex når jeg trenger, og noen som alltid hører på sutringa mi uten å stille spørsmål eller få noe igjen, husk det er alltid verst for meg. Selv om hele familien, huset og bikkja di brant inne" 

Anonymkode: b7829...d3c

• Nyttig 5
Skrevet

Mange bitre damer her inne som klager på dette. Svært mange damer som bruker den også. For damer tenker jeg de som har noe annet enn "Langvarig forhold" er ute etter kun bekreftelse. "Long term, open to short term" er varsellampe som man må unngå som pesten, orker ikke damer som ikke orker bestemme seg for noen og de som er åpen for kortsiktige relasjoner vil typisk ligge med altfor kjekke menn for de, samtidig som de liksom ser etter forhold... Uff nei

Anonymkode: ed49c...7e1

• Nyttig 1
Skrevet

Liten digresjon, men jeg synes det er veldig fascinerende med disse mennene som er over 50 og ikke vet om de vil ha barn ennå 😂

Skrevet
ti10 skrev (1 time siden):

Liten digresjon, men jeg synes det er veldig fascinerende med disse mennene som er over 50 og ikke vet om de vil ha barn ennå 😂

Hint, de er ikke 50 i hodet 😅

Anonymkode: b7829...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...