AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Dere menn, når dere har datet en kvinne en stund, hva avgjør for dere om dette er en kvinne dere vil satse på og slå dere ned med? Hvorvidt styrer følelser vs logikk? Gjør dere en pluss -minus-analyse? Anonymkode: d1f3d...a4a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Syns menn er temmelig tåpelige følelsesmennesker når det kommer til forelskelse🤪🤪🤪🤪 Anonymkode: d3591...6d1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns menn er temmelig tåpelige følelsesmennesker når det kommer til forelskelse🤪🤪🤪🤪 Anonymkode: d3591...6d1 Hva mente du? 😅 At de styres av følelser eller nettopp ikke? Anonymkode: d1f3d...a4a
LadeJarl Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere menn, når dere har datet en kvinne en stund, hva avgjør for dere om dette er en kvinne dere vil satse på og slå dere ned med? Hvorvidt styrer følelser vs logikk? Gjør dere en pluss -minus-analyse? Anonymkode: d1f3d...a4a Niks frøken..finnes ikke "dere menn" denne gangen heller...Noen av oss bruker masse logikk..noen har ikke logikk..og noen har ikke følelser en gang.. Alt finnes, akkurat som hos dere kvinner 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Kan bare snakke for meg selv, men her i huset er det fornuft som rår. Hvis jeg skal date en dame tenker jeg alltid på hva hun kan tilby meg (ikke penger). Jeg er kjekk og har det greit på kontoen, så jeg forventer at min partner er med på transaksjonen. Alle sosiale relasjoner er transaksjoner i mer eller mindre grad, så ser ikke noe galt med det. Anonymkode: f5528...338
Thanos Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 Om man skal tro forskning, bruker menn oftere logikk i dette enn kvinner. Men tipper forskjellene er store blandt individene.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mente du? 😅 At de styres av følelser eller nettopp ikke? Anonymkode: d1f3d...a4a Åå gid hjertet mitt,ooooo (ikke med ord) men herregud ja🤣 Anonymkode: d3591...6d1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 Jeg for min del har hatt en tendens til å styres veldig av følelser der og da, og har dessverre til dels fått angre på det i ettertid. Siste forhold resulterte for meg i barn og flytting et godt stykke vekk fra venner og familie. Selvom jeg selvfølgelig elsker sønnen min over alt på jord, og har delt omsorg for han, har store avgjørelser blitt tatt uten at fornuften fikk styre. Det lider jeg litt under den dag i dag... Anonymkode: cc228...340 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #9 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan bare snakke for meg selv, men her i huset er det fornuft som rår. Hvis jeg skal date en dame tenker jeg alltid på hva hun kan tilby meg (ikke penger). Jeg er kjekk og har det greit på kontoen, så jeg forventer at min partner er med på transaksjonen. Alle sosiale relasjoner er transaksjoner i mer eller mindre grad, så ser ikke noe galt med det. Anonymkode: f5528...338 Pffff🙃 Anonymkode: d3591...6d1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #10 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg for min del har hatt en tendens til å styres veldig av følelser der og da, og har dessverre til dels fått angre på det i ettertid. Siste forhold resulterte for meg i barn og flytting et godt stykke vekk fra venner og familie. Selvom jeg selvfølgelig elsker sønnen min over alt på jord, og har delt omsorg for han, har store avgjørelser blitt tatt uten at fornuften fikk styre. Det lider jeg litt under den dag i dag... Anonymkode: cc228...340 Fortsettelse: Har heldigvis jobbet mye med meg selv den siste tiden, nettopp for å være mer bevisst på logikken, så jeg ikke går inn i et nytt forhold med en jeg ikke er kompatibel med Anonymkode: cc228...340 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #11 Skrevet 6. november 2023 Hjertet mitt sier fortsatt at jeg ønsker å være sammen med hun jeg var med sist. Men hodet mitt sier at det ikke kommer til å bli bedre jo mer vi er sammen. Selvom det hadde vært fint en stund så hadde vi havnet inni den samme vonde sirkelen igjen med krangling og annet negativitet. Så i dette kommer nok både jeg og henne til å bruke hodet. Tror hjertet hennes fortsatt vil litt med meg. Ellers hadde hun ikke oppført seg som hun gjør noen ganger. Selvom hun påstår at hun bare vil være en venn. Tror det er fordi hun tror hun ikke er god nok for meg. Ikke vil at jeg skal kaste bort tiden min på henne. Om jeg får meg en ny en før henne, så kommer nok nye til å be meg kutte exn ut som venn også. Og akkurat på henne skal det gå greit å gjøre det. Selvom jeg bryr meg om henne enda. Og egentlig ønsker det beste for henne. Men hun må også jobbe med seg selv. Anonymkode: 13262...2f3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #12 Skrevet 6. november 2023 LadeJarl skrev (1 time siden): Niks frøken..finnes ikke "dere menn" denne gangen heller...Noen av oss bruker masse logikk..noen har ikke logikk..og noen har ikke følelser en gang.. Alt finnes, akkurat som hos dere kvinner Du er så fornuftig! 😄 Anonymkode: fa277...338
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg for min del har hatt en tendens til å styres veldig av følelser der og da, og har dessverre til dels fått angre på det i ettertid. Samme her dessverre Anonymkode: f8aea...f68
c_buk Skrevet 7. november 2023 #14 Skrevet 7. november 2023 Fornuft. Følelsene må selvsagt også stemme, men til syvende og sist har fornuften vetorett i mitt liv.
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. november 2023 #15 Skrevet 7. november 2023 Dater en fyr nå. Han er ganske lik meg. Styres hakket mer av fornuft og logikk. Men det henger mer på grep med at vi er i 40 årene og vet at forelskelsesrus ofte ender opp galt. Man overser gjerne ting som en innser kan bli et problem senere. Når det er sagt hadde vi sterk kjemi fra dag 1. Og det ble bekreftet da vi møttes. Er forelsket i den forstand at jeg har utviklet følelser, men blir ikke den elleville galskapen som da jeg var yngre. Jeg er mer analytisk og spør masse spørsmål for å finne ut om vi er kompatibel i prosessen. Noe han også har satt pris på fordi det åpner opp for mye god samtale. Klart, vi har nå bekreftet at vi tenker masse på hverandre og har blitt glad i hverandre🫠
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #16 Skrevet 7. november 2023 Jeg gjør alltid en grundig pluss-minus analyse. Jeg starter alltid med +100 poeng for kropp, deretter trekker jeg fra ting som oppleves som minus. Maks kropp og maks personlighet gjør at hun holder seg på 100. Håper det snart kommer en app som kan gjøre det enklere. Bruker regneark nå. Anonymkode: ff6d6...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå