AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Min hannkatt på 4 år er ute omtrent daglig. I sommerhalvåret vil han ofte være ute om natten når temperaturen er fin og det er lyst. Nå om dagen vil han ofte ikke inn om kvelden selv om det er kaldt og han ikke har spist på 12 timer. Jeg ser at katten er sulten men han står på trappen og ser på meg, og når jeg prøver å løfte han opp for å ta han med inn løper han bort. Lokker med godteri men han kommer ikke. Hvorfor vil han ikke inn når han er sulten? Blir sprø av å gå ned 5 etasjer flere ganger om kvelden for å prøve å lokke han inn.( Vi bor i 5 uten heis) Anonymkode: 14084...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 For katter er sta og vil bestemme selv 😸😼 Anonymkode: 53b68...094
Maskinfører Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Katter er selvstendige dyr og bestemmer sjøl nytter ikke å presse eller bestemme for dem har prøvd selv hjemme og det nytter ikke sier til katten min på 17.5 år som ble født hjemme nå må guttebror på dass og pisse så nå må du flytte deg fra fanget mitt jenta mi prøver og dytte hun bort men det går ikke før løp hun så fort jeg nøys det er det er det slutt på nå 😻🐈⬛🐈
exictence Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Anbefaler en chip katteluke hvor han selv kan bestemme om han vil inn eller ut. Har har kanskje lært seg at døren blir da stengt på natta dersom han går inn da? Eller bare det t det er veldig spennende for en katt å være ute på natta med spennende lyder og mindre støy av biler (?) 1
Capazitet Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Er han kastrert? Kastrerte hannkattar blir som regel meir heimekjære
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 exictence skrev (11 minutter siden): Anbefaler en chip katteluke hvor han selv kan bestemme om han vil inn eller ut. Har har kanskje lært seg at døren blir da stengt på natta dersom han går inn da? Eller bare det t det er veldig spennende for en katt å være ute på natta med spennende lyder og mindre støy av biler (?) Høres ikke akkurat ut som at ts bor i et bygg hvor katteluke er et alternativ Anonymkode: 9c090...d4f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #7 Skrevet 8. november 2023 Sånn er min og. Jeg leste at det kan komme av at høsten lukter «annerledes» og at katter liker det. Anonymkode: eb798...8c9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #8 Skrevet 8. november 2023 Er katten kastrert? Anonymkode: f1ee4...fa8
exictence Skrevet 8. november 2023 #9 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ikke akkurat ut som at ts bor i et bygg hvor katteluke er et alternativ Anonymkode: 9c090...d4f Ser det nå, ja. Litt for høyt opp til å ha en evt kattestige v noe og, sikkert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå